فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابد‌زاده:‌ 60 نوع تمرین به دروازه‌بانان پرسپولیس داده‌ام.


دنیای فوتبال: مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا امروز طبق آخرین قوانین فوتبال 60 نوع تمرین برای دروازه‌ بانان در نظر گرفته ام.

احمدرضا عابدزاده در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بعضی‌ها چشم دیدن موفقیت‌های پرسپولیس و کادر فنی را ندارد. من بعد از اینکه حرف‌ دلم را گفتم عده ای حرف هایم را تحریف کردند.
وی ادامه داد: من متوجه همه چیز می‌شوم. به آنهایی که به اسم من حرف‌هایی می‌نویسند و می گویند عابدزاده هیچ حرفی متوجه نمی‌شود، بدانند که دچار مشکل خواهند شد.
عابدزاده عنوان کرد:‌ آقایان فراموش کردند روزهایی که عابدزاده درون دروازه پرسپولیس و تیم ملی می‌ایستاد. آقایان این روزها را فراموش کردند چون حالا می‌نویسند عابدزاده مشکل دارد.
وی یادآور شد: به اصحاب رسانه‌ احترام می گذارم،اما هشدار می دهم برخی حاشیه‌سازان از این کار خودداری کنند چون عاقبت خوبی در انتظارشان نیست.
عابدزاده ادامه داد: برای موفقیت دروازه‌بانان پرسپولیس تا به امروز طبق آخرین مطالعه‌هایی که انجام داده ام 60 نوع تمرین برای دروازه‌بانان پرسپولیس طبق استانداردش درنظر گرفته ام. سعی کردم هر روز با اجرای بخشی از آنها به تجارب دروازه‌بان‌ها بیفزایم. تمرین پرسپولیس جای بازی کردن و رفع مسئولیت نیست.
عابدزاده در خصوص جذب دروازه‌بانان خارجی گفت: بهترین دروازه‌بانان ایران را که جوان و باتجربه هستند در اختیار دارم. آنها باید قدر خود و حضور در پرسپولیس بدانند. من تا به امروز فردی را معرفی نکردم و فکر می‌کنم با همین پتانسیل در لیگ قهرمانان مشکلی نخواهیم داشت. امیدوارم در صورتی که نیاز به این کار باشد حتما با تفکر حرفه‌ای این عمل صورت ‌گیرد. 
 

                           برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد