فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

با وجود پیشنهادهای ژاپنی، اماراتی / قطبی به پرسپولیس فکر می‌کند.

   

دنیای فوتبال:پرسپولیسی‌ها لوکا را فراموش کنند، مربی بداخلاق کروات به هر دلیلی اعم از مخالفت کلی بازیکنان با شرایط قراردادش به تهران نخواهد آمد و روی نیمکت این تیم نخواهد نشست. از حالا باید دنبال گزینه‌های دیگری بود و طبق معمول نام‌های برزیلی، ایتالیایی و یوگسلاو است که پشت هم ردیف می‌شوند.

حتما امروز و در جلسه هیات‌مدیره یکی از همان مجلدهایی که خصوصیات، بیوگرافی و البته قیمت مربیان بیکار اروپایی که اول فصل روی میز داریوش مصطفوی ولو بود از طرف عباس انصاری‌فرد مورد مطالعه قرار خواهد گرفت و چند روزی با مطرح شدن ارزان‌ترین و به‌صرفه‌ترینشان سپری خواهد شد اما اتفاق جالب‌تر نه سر مطرح شدن نام یک کروات دیگر بلکه به قوت گرفتن شایعه بازگشت افشین قطبی برمی‌گردد.

  درهای پرسپولیس به روی قطبی باز است
دیروز سایت فوتبال‌مدیا از احتمال بازگشت افشین قطبی به پرسپولیس خبر داد و این خبر از آنجایی جدی تلقی می‌شود که منبع انتشار آن به‌نوعی پایگاه همیشگی قطبی در ایران و از دوستداران و نزدیکان وی به حساب می‌آید. این سایت در خبر خود به این موضوع اشاره کرد که: «اگرچه به‌نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس لوکا بوناچیچ و مدیربرنامه‌هایش را دور زده‌اند اما حقیقت این است که امید برگشت قطبی هنوز مدیران پرسپولیس را قلقلک می‌دهد و باعث شده تا همه‌چیز به حالت تعلیق در بیاید.» این تعلیقی که سایت مذکور از آن حرف می‌زند پس از بردن فولاد با تیم 10 نفره پیروانی حتی جدی‌تر هم شده تا جایی که امکان فکر کردن به گزینه‌های پرخرج خارجی را کمرنگ می‌کند اما اصل خبر به جایی برمی‌گردد که خبر از شروع مذاکرات با قطبی می‌دهد: «یکی از اعضای پرنفوذ هیات‌مدیره در آخرین لحظاتی که لوکا انتظار قرارداد امضا شده خود را می‌کشید، به یکی از دوستان نزدیک قطبی در دوبی پیغام می‌فرستد که هنوز درهای باشگاه به رویش باز است.»

  سفر پرحاشیه به استرالیا

افشین قطبی پس از ترک پرسپولیس به دوبی رفت تا بعد از آن بهم ریختگی و آشفتگی ذهنی دور از هیاهو باشد. به گفته مدیربرنامه‌های قطبی حتی در آن مقطع نیز دو، سه تیم عربی و یک تیم ژاپنی به او پیشنهاد کار دادند که سرمربی سابق پرسپولیس به دلیل شرایط خاص خود اصلا به آنها فکر نکرد.
سفر قطبی به استرالیا و ملاقات با پیم وربیک شایعه شروع به‌کار وی در سرزمین کانگوروها را سر زبان‌ها انداخت اما امپراتور هواداران پرسپولیس نه میهمان وربیک بود و نه پای میز مذاکره با تیم‌های استرالیایی نشست. قطبی دوباره به دوبی آمده و این‌بار شرایطی متفاوت دارد. حاجی‌باقر مدیربرنامه‌هایش می‌گوید: «افشین الان جدی‌تر از قبل به پیشنهاداتش فکر می‌کند و حتی تعداد پیشنهادهایی که به او رسیده نسبت به دفعه قبلی که او در دوبی بود، فراتر رفته است.» سایت نزدیک به قطبی هم از پیشنهاد یکی از تیم‌های ملی مطرح آسیایی به وی خبر داده و اعلام کرده از دوبی خبر می‌رسد نمایندگان این تیم مذاکراتی را در این خصوص با سرمربی سابق پرسپولیس آغاز کرده‌اند و ظرف چند روز آینده قطبی به آنها پاسخ می‌دهد.

 امپراتور شاید در تیم‌های عربی
می‌گویند قطبی هنوز سودای قهرمانی در آسیا را همراه با پرسپولیس در سر می‌پروراند و پیشنهاد همکاری دوباره با این تیم او را مردد کرده که آیا به تهران بازگردد یا خیر؟ هرچند که مدیربرنامه‌های او پیشنهاد تیم‌های اماراتی و ژاپنی را بدون نام بردن از تیم‌های مذکور اعلام می‌کند اما خبر مذاکره با پرسپولیسی‌ها آنقدر جدی نیست که او به‌صراحت از آن حرف بزند. وکیل و مدیربرنامه‌های او می‌گویند همان‌قدر که دوست داشته افشین از ایران نرود، به همان میزان از بازگشتش استقبال می‌کند. شاید همین موضوع به ظاهر کوچک و سطحی هم نشانه‌هایی از بازگشت افشین قطبی به پرسپولیس را در اختیارمان بگذارد و البته به سوی نشانه‌های جدیدتر راهنمایی کند. شاید هم اصلا خبری نشد و تیم‌های عربی امپراتور را روی هوا مال خود کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز رها دوشنبه 30 دی 1387 ساعت 08:09

ممنونم سزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد