فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه نویی: برای حفظ صدرنشینی باید صبا را شکست دهیم.


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای تداوم صدرنشینی در لیگ برتر باید صبا را مغلوب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه نویی پس از پایان تمرین استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. استقلال باید در دور برگشت رقابت‌های لیگ تمرکز بیشتری داشته باشد و درصد اشتباهاتش را پائین بیاورد. با توجه به اینکه این بازی از حساسیت خاصی برخوردار است باید تمام تمرکز خود را معطوف به کسب سه امتیاز این بازی کنیم.
وی ادامه داد: از صبا شناخت کامل داریم. گروه آنالیز ما به خوبی نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده اند. در خصوص نقاط ضعف تیم صبا صحبتی نمی کنم اما اعتقاد دارم خط هافبک و فوروارد این تیم فوق العاده کار می کند و ما باید نقاط قوت آنها را مهار کنیم.
وی با اشاره به اینکه استقلال تنها با هدف شکست صبا وارد زمین می شود؛ اظهار داشت: بازی های این دو تیم همیشه زیبا و جذاب بوده است. اعتقاد دارم در دور رفت مسابقات نباید شکست می خوردیم. اشتباهات داوری در آن دیدار تاثیر گذار بود. با توجه به اینکه نتیجه را در دور رفت واگذار کردیم برای پیروزی به میدان می رویم تا جای خود را در صدر جدول مستحکم کنیم.
وی در خصوص غیبت آرش برهانی عنوان کرد: آرش بازیکن بزرگی است ولی اعتقاد دارم جایگزین های او می تواند جای خالی این بازیکن را پر کند.
قلعه نویی در خصوص پیش بینی نتیجه این دیدار گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و نتیجه را من تعیین نمی کنم اما تلاش می کنیم که از این بازی سربلند بیرون بیایم.
سرمربی استقلال در خصوص حضور تماشاگران در تمرین این تیم عنوان کرد: ما همیشه ممنوع هواداران هستیم. در واقع آنها سرمایه های اصلی این فوتبال هستند. فکر می کنم نتایجی که استقلال طی هفته های گذشته گرفته در حضور تماشاگران تاثیر گذار بوده است. مطمئن هستم روز به روز به شمار هواداران افزوده خواهد شد. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد