فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

در صورت اثبات بازی بانوان با پسران نوجوان منصوریان استعفا میدهد.


دنیای فوتبال: در صورتی که برای مدیریت باشگاه استقلال ثابت شود که تیم های نوجوانان و بانوان این تیم مقابل هم بازی کرده اند رئیس آکادمی فوتبال استقلال باید استعفا دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که به تازگی تنش ها بین امیر رضا واعظ آشتیانی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان رئیس آکادمی فوتبال این باشگاه برطرف شده بود برگزاری بازی بین تیم های بانوان استقلال با تیم نوجوانان این تیم در ورزشگاه مرغوبکار باعث شده تا این تنش های به ظاهر برطرف شده پر رنگ تر شود.
در حالی که خصوصیات مدیریتی واعظ آشتیانی برای اهالی فوتبال مشخص شده از منابع آگاه در باشگاه استقلال خبر می رسد در صورت اثبات این خبر واعظ آشتیانی خواهان استعفای منصوریان و خرمگاه خواهد شد. به زودی نیز سرمربی تیم نوجوانان و سرمربی تیم بانوان استقلال باید در کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای توضیحات بابت این اتفاق حاضر شوند.
یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نمی خواست نامش فاش شود در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد. 
 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد