فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حمایت از برنامه 90 به جای خود/چرا سازمان وفدراسیون محبوب نیستند؟

 

دنیای فوتبال:در ماجرای برنامه ۹۰ و اختلاف بین این برنامه با سازمان تربیت بدنی شاهد حمایت گسترده روزنامه ها از ۹۰ بودیم به طوری که معدود نشریات حامی سازمان هم سکوت کرده و نتوانستند از برنامه ۹۰ انتقاد کنند چرا که همه مردم و مخاطبان روزنامه ها خواستار حمایت از برنامه ۹۰ بودند.

حتی آنهایی که کار عادل را بدون ایراد نمی دانستند باز هم در ماجرای اختلاف او با سازمان و فدراسیون حق را به عادل دادند و خواستار تداوم برنامه ۹۰ که ماهیتی انتقادی دارد شدند. در این ماجرا فقط شاهد موضع ضعیف یکی، دو روزنامه دولتی بودیم اما بقیه روزنامه ها بدون استثنا با مردم همصدا شده و از برنامه ۹۰ حمایت کردند به طوری که حالا منتظر برنامه دوشنبه شب ۹۰ هستند و می خواهند ببینند آیا این برنامه هم مثل برنامه دوشنبه گذشته اجرا می شود یا مثل سابق؟
چرا محبوب نیستند؟
نکته ای که در این ماجرا وجود دارد و کمتر به آنها پرداخته شد این است که چرا سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال محبوب نیستند؟ آیا آنها نباید طرفداران خاص خود را داشته باشند؟ در این ماجرا حتی یک درصد مردم و رسانه ها هم از سازمان و فدراسیون حمایت نکرده و هیچ مطلبی در حمایت از آنها نوشته نشد بلکه تمام اهالی فوتبال، کارشناسان و... به حمایت از یک برنامه تلویزیونی که همه می دانند برنامه ای انتقادی است پرداختند. طبعاً خود سازمانی ها و فدراسیونی ها هم متوجه این موضوع شده اند و باید دلایل محبوب نبودن خود را جست وجو کنند. آنچه مسلم است مناقشات اخیر، عیاری بود برای سنجش محبوبیت نهادهایی چون سازمان و فدراسیون و حالا آنها باید از خودشان بپرسند که چرا مردم اقبالی به سازمان و فدراسیون نشان نمی دهند و چرا وقتی یک برنامه تلویزیونی مقابل آنها قرار می گیرد و انتقادی را مطرح می کند همه از آن برنامه حمایت می کنند؟
مردم قضات می کنند
در اینکه ۹۰ برنامه محبوبی است شکی وجود ندارد اما سوال اینجاست که چرا حرف های مسئولان سازمان و فدراسیون خریداری در بین مردم ندارد؟ شما به مصاحبه هفته گذشته کیومرث هاشمی توجه کنید. او گفته بود اختلاف سازمان و فدراسیون با صدا وسیما عادی بود! خب این وسط دو حالت بیشتر وجود ندارد یا آقای هاشمی می خواهد دیده ها را نادیده بگیرد و یا درصدد پاک کردن صورت مساله است. شاید هم ایشان فکر می کنند که مردم مسائل مختلف فوتبال را دنبال نمی کنند و مثلاً توجهی به اظهارات مسئولان ندارند. کفاشیان وقتی گفت برخی برنامه ها خاله زنکی هستند مورد انتقاد شدید واقع شد و آخوندی هم که می گفت یک برنامه تلویزیونی نباید در مورد برخی مسائل نظرسنجی بگذارد! خب طبعاً مردم این اظهارات را ابتدا تجزیه و تحلیل کرده و سپس در مورد آن قضاوت می کنند اما اینکه چرا کسی با مسئولان ورزش و فدراسیون موافق نیست و همه در صف منتقدان قرار گرفته اند (آن هم با آرایی کاملاً یکطرفه) در نوع خود عجیب است.  

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد