فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هاشمی نسب: پیام همه چیز را از من گرفت.

هاشمی نسب: پیام همه چیز را از من گرفت. 

دنیای فوتبال:مهدی هاشمی نسب مدافع پیام دیگر قید حضور در این تیم را زده است. دوگانگی هایی که در پیام وجود دارد، بی مرامی ها و پشت به خداداد کردن ها روح مهدی هاشمی نسب را آزار می دهد. او برای ما از وضعیت پیام و بی انگیزگی اش می گوید.

• وضعیتت با پیام چه شد؟
- من هیچ اطلاعی از این تیم ندارم. فقط می دانم که اوضاع در پیام زیاد جالب نیست.
• حتماً پیگیر حق و حقوقت هم هستی؟
- بله، اگر پولم را ندهند مفتی برای پیام بازی نمی کنم. اول پول بدهند، بعد در تمرینات پیام شرکت می کنم.
• با وجود تغییر و تحولاتی هم که در مدیریت پیام صورت گرفت، خبر از پرداخت قراردادها نشد. در این خصوص صحبت کن.
- تیم را واگذار کردند اما هیچ یک از مشکلات پیام حل نشد. از نتایجی که تیم ما رقم زده مشخص است که این تغییر و تحولات هیچ نتیجه ای برای پیام نداشته است.
• فکر می کنی چه زمانی مشکلات پیام حل شود؟
- وقتی ۲ مدیرعامل دیگر به این تیم بیایند و بروند آن وقت است که مشکلات پیام حل شود. شاید هم وقتی پیام به لیگ یک رفت آن وقت پول بازیکنان را پرداخت کنند.
• با این وضعیت گویا سقوط پیام هم حتمی شده است.
- ما هنوز امیدواریم اما بدون پول نمی شود بازی کرد. اگر پول ندادند در سقوط پیام شک نکنید. من خودم الان در تمرینات تیم شرکت نمی کنم چه برسد به اینکه برای این تیم بازی کنم. آن زمان که با پای ورم کرده برای تیم بازی می کردم، به خاطر خداداد بود. الان برای این پیام حتی در زمین راه هم نمی روم.
• فکر می کنی چرا پیام به این وضعیت دچار شد؟
- تیم ما ۸ دسته شده. در آن بحث بومی و غیربومی مطرح است. بازیکنان اتحاد ندارند.
• این موضوع را بیشتر باز می کنی.
- آن زمان وقتی خداداد سرمربی بود بعضی از بازیکنان تمرین را تعطیل می کردند و به خاطر پول حاضر نمی شدند با تیم باشند اما الان بدون پول تمرین می کنند. نمی توانم دیگر در کنار این آدم ها فوتبال بازی کنم. این بی مرامی ها من را اذیت می کند چگونه در کنار این بازیکنانی که به خداداد بد کردند بازی کنم.
• حتماً از اینکه در ابتدای فصل به عضویت پیام در آمدی پشیمان هستی.
- همینطور است اما اگر دوباره به اول فصل برگردیم باز هم به خاطر خداداد به پیام می روم.
• چه زمانی در تمرینات پیام شرکت می کنی؟
- هیچ وقت، منتظر می مانم تا قراردادم تمام شود. برای مسئولان باشگاه هم نامه نوشته ام تا زمانی که پول من را ندهند با تیم تمرین نمی کنم.
• این هفته باید به مصاف تیم سابقت بروی. دوست نداری مقابل پرسپولیس به میدان بروی.
- نه، هیچ میلی در این رابطه ندارم.
• اما هاشمی نسب همیشه مقابل پرسپولیس انگیزه داشت؟
- آن انگیزه ها دیگر از بین رفته است. پیام همه چیز را از من گرفت تا دیگر نه روحیه ای باشد و نه انگیزه ای.
• استقلال با نتیجه پر گل پیام را شکست داد. فکر می کنی پرسپولیس هم بتواند با اختلاف چند گل این تیم را شکست دهد؟
- این موضوع زیاد برایم مهم نیست. اصلاً دیگر برایم فرقی نمی کند پیام چه نتیجه ای بگیرد. 

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد