فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته‌ بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیشواز شنبه‌ی داغ

هفته‌ی بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پیشواز شنبه‌ی داغ 

دنیای فوتبال:هفته‌ بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال طی روزهای جمعه و شنبه با برگزاری نه دیدار پیگیری می‌شود.

پس از برگزاری دیدار تیم‌های ایران و تایلند در روز چهارشنبه، بلافاصله رقابت‌های لیگ برتر از روز جمعه با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود و جالب آن که با توجه به زمان بازگشت تیم ملی ایران در ساعت ۳ بامداد جمعه تمامی تیم‌ها در استفاده از ملی‌پوشان خود دچار تردید هستند.
جمعه ۱۱ بهمن - ساعت ۱۴:۳۰
پاس همدان – مس کرمان،‌ ورزشگاه قدس همدان
داوران: هدایت ممبینی، محمدرضا ابوالفضلی، منوچهر بیات
تیم پاس همدان با برتری پرگل در خانه پیام مشهد بار دیگر از بحران فاصله گرفت. این تیم آماده می‌شود تا در ادامه تعهد بگوویچ برای راضی ساختن هواداران همدانی در بازی خانگی مقابل مس کرمان هر سه امتیاز را به دست آورد اما بی‌تردید پاس کار دشواری خواهد داشت. پس از آن که مردان پرویز مظلومی نتوانستند در خانه پرسپولیس را شکست دهند اکنون به همدان می‌روند تا بتوانند سه امتیاز را از تیم پاس بگیرند.
تیم پاس اکنون با ۲۷ امتیاز چهاردهم است و مس کرمان با ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاده است. از نظر جایگاه دو تیم در جدول مس شرایط بهتری دارد، ضمن آن که کارنامه پاس در بازی‌های بزرگ خانگی نیز چندان قابل دفاع نیست اما انگیزه‌ی شاگردان بگوویچ برای بازنگشتن به بحران می‌تواند کار تیم مس را دشوار کند.
ملوان بندرانزلی – پیکان قزوین، ورزشگاه تختی انزلی
داوران: محسن قهرمانی، مسعود فرح‌نیا، بهرام نقوی
ملوان پس از تساوی در بازی مقابل سپاهان یک بار دیگر در خانه میزبان تیمی است که روزگار چندان خوشی ندارد. پیکان هفته گذشته در بازی خانگی مقابل راه‌آهن مغلوب شد تا بار دیگر شایعات درباره این تیم افزایش پیدا کند. مدیرعامل باشگاه از تعهد سرمربی پیکان برای شکست دادن ملوان در انزلی خبر داده است، با این حال این آرزویی است که حتی تیم‌های صدرنشین جدول نیز نتوانستند آن را در انزلی عملی کنند. این بازی برای ملوان و همچنین پیکان صددرصد انگیزه را به همراه دارد و به همین دلیل یکی از جذاب‌ترین دیدارهای روز جمعه خواهد بود. البته اگر زمین انزلی گل‌آلود باشد شاید زیبایی‌های این بازی کم‌رنگ شود. ملوان در حال حاضر با ۲۸ امتیاز سیزدهم است و پیکان با ۳۳ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.
راه‌آهن شهرری – داماش گیلان، ورزشگاه اکباتان تهران
داوران: محسن ترکی، علی موغلی، مهدی عالیقدر
داماش با نهایت انگیزه‌های خود به تهران می‌آید، اگر آن‌ها سه امتیاز این بازی را هم از دست بدهند تقریبا می‌توانند به سقوط خود امیدوار باشند البته در این راه همچنان پیام و برق شیراز نیز با آن‌ها رقابت دارند. داماش در شرایطی روز دشوار خود را مقابل راه‌آهن تجربه می‌کند که با ۱۸ امتیاز در مکان هفدهم جدول قرار دارد و حریف این تیم با ۳۰ امتیاز دهم است. بی‌تردید شاگردان استانکو برای یک بازی انتحاری آماده می‌شوند اما مشکل اینجاست که حریف آن‌ها تیم پرانگیزه راه‌آهن است که یاوری باتجربه را در کنار خود می‌بیند. اکنون باید دید مصاف نماد مربیان باسابقه‌ی خارجی با نماد یکی از مربیان باتجربه داخلی چه چیزی از کار درمی‌آید.
ابومسلم خراسان – فولاد خوزستان، ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد
داوران: سعید بخشی‌زاده، علی یزدانی، بهرام کیانی
یکی از دیدارهای جذاب هفته بیست و چهارم دیدار روز جمعه در مشهد است. جایی که تیم اوج گرفته ابومسلم با شاگردان مدعی مجید جلالی روبرو می‌شود. تیم علی حنطه ناگهان آنقدر شگفتی‌ساز شد که در اصفهان ذوب‌آهن مدعی قهرمانی را با سه گل شکست دهد و در ادامه موفقیت‌های خود اکنون در انتظار فولاد باقی بماند. خوزستانی‌ها که این روزها در خانه بهتر از خارج از خانه نتیجه می‌گیرند، اکنون برای یک بازی سخت عازم خراسان می‌شوند، هر چند که از نظر انگیزه دست کم از حریف خود نیستند. در هر صورت تجربه و انگیزه برنده این بازی را مشخص می‌کند. فولاد خوزستان اکنون با ۳۱ امتیاز نهم است و ابومسلم خراسان با ۲۸ امتیاز دوازدهم است.
برنامه دیدارهای روز شنبه لیگ برتر نیز بدین شرح است:
استقلال اهواز-استقلال تهران-تختی-اهواز-ساعت ۱۳:۳۰
مسعود مرادی-رسول فروغی-حسین خانبان-اسماعیل عامری-محمد تولائی
صبای قم-مقاومت سپاسی-یادگار امام-قم-ساعت ۱۴:۳۰
سعید مظفری زاده-صادق نوری-حمید غمزه-عبدالحسین ایازی-ابراهیم میرزا بیگی
برق شیراز-سایپا-حافظیه-شیراز-ساعت ۱۴:۳۰
سعادت باغبان-صفدر احمدی-حمید نظری-محمد حسن شهریارپناه-نادر جعفری
فولاد مبارکه-ذوب آهن-ذوب آهن-فولاد شهر-ساعت ۱۴:۳۰
یداله جهانبازی-جواد تقی پور-حیدر شکور-مهرداد ذهبی-محمد فنایی
پیروزی-پیام خراسان-آزدی-تهران-ساعت:۱۵:۴۵
علیرضا فغانی-علیرضا کهوری-مجید ویشگاهی-رضا کرمانشاهی-بهرام مهر پیما  

 

                          لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد