فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس و معضلی به نام مربی خارجی

دنیای فوتبال: بحث حضور مربی خارجی در پرسپولیس صدای خیلی‌ها از جمله خود افشین پیروانی را در آورده است. او که خود، پیشنهاد آمدن یک مربی خارجی را مطرح کرده بود، حالا با ناراحتی می‌گوید:«از این‌که هر روز نام یک مربی خارجی را مطرح می‌کنند ، خسته شدم. با این شرایط هم تمرکز کادر فنی از بین می‌رود و هم بازیکنان دچار بلاتکلیفی می‌شوند.»

پیروانی درحالی اینها را مطرح می‌کند که نام یک مربی خارجی دیگر هم برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس به گوش می‌رسد؛ گئورگی هاجی.

در گزارشی که روزگذشته در رسانه‌های آلمان از جمله روزنامه زوددویچه سایتونگ درج شد، هاجی با پیشنهاد یک میلیون دلاری برای همکاری با پرسپولیس مواجه شده است. جالب آن‌که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم، خبر پیشنهاد گئورگی هاجی را تایید کرد، اما در عین حال کادر فنی فعلی تیمش را نیز مورد حمایت قرار داد. عباس انصاری‌فرد گفت: نمایندگان گئورگی هاجی پیشنهادشان را مطرح کرده‌اند، اما پیروانی به کارش ادامه می‌دهد!

مشخصا این طور حرف زدن فقط برای دادن قوت قلب بیشتر به سرمربی جوان پرسپولیس است. علی پروین با آگاهی از این موضوع به عنوان یکی از قدیمی‌های پرسپولیس از هیات مدیره این باشگاه خواهش کرد وضعیت سرمربیگری پرسپولیس را زودتر روشن کنند تا همه تکلیف خود را بدانند. پروین در گفتگو با فارس، عنوان کرد: پرسپولیس روزهای حساسی را در پیش دارد و باید آرامش خود را حفظ کند. از این رو بهتر است مسوولان این باشگاه به حرف و حدیث‌ها پیرامون کادر فنی خاتمه دهند.

غلامحسین پیروانی هم در واکنش به گلایه‌های برادرش از نابسامانی انتخاب سرمربی خارجی برای پرسپولیس گفت: حق با افشین است، هرگاه که پرسپولیس پیروز می‌شود برای او به دنبال کمک مربی بزرگ خارجی هستند و هرگاه که شکست می‌خورد به دنبال سرمربی خارجی می‌گردند البته توصیه من به افشین، این است که تنها در این میان، صداقتش را حفظ کند و هیچ‌گاه آن را کنار نگذارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد