فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: باید داماش را ببریم تا از این وضعیت خلاص شویم.

باقری: باید داماش را ببریم تا از این وضعیت خلاص شویم.
دنیای فوتبال:پرسپولیس با وجود اینکه بازی این هفته خود را با برد پشت سر گذاشت همچنان در بحران بسر می برد و هواداران این تیم نسبت به نوع بازی تیمشان اعتراض دارند. این در شرایطی است که سرخپوشان امروز راهی رشت می شوند تا یک دیدار سخت را قبل از دربی پشت سر بگذارند کریم باقری که به عنوان کاپیتان پرسپولیس و تیم ملی روزهای سختی را به واسطه بازی های این ۲ تیم پیش رو دارد.

• آقا کریم می خواهیم از آخرین وضعیت پرسپولیس آگاه شویم؟
- وضعیت را که خودتان می بینید قابل توصیف کردن نیست. پس بهتراست که تمرکز خود را روی بازی با داماش قرار دهیم تا با کسب یک برد شیرین هم آرامش بگیریم و هم اینکه با روحیه بالا به استقبال دربی که برای هواداران اهمیت زیادی دارد برویم.
• تماشاگران در بازی با پیام خیلی به نحوه بازی تیمشان اعتراض داشتند کار آنها را تایید می کنید؟
- ما نمی گوییم هواداران حق اعتراض ندارند بلکه آنها باید در شرایط فعلی حامی تیمشان باشند و از دقیقه ۶۰ شروع به شعار دادن نکنند. البته اینکه تیم خوب بازی نمی کند را قبول دارم و در شرایطی که رقبا این قدر راحت بازی خود را با برد پشت سر می گذارند تماشاگرانمان هم انتظار دارند که تیم محبوبشان چنین شرایطی داشته باشد.
• فکر می کنید درد پرسپولیس چیست؟
- متاسفانه تیم شرایطی را پیدا کرده که نه بازیکنان می دانند تکلیف کادرفنی تیم چیست و نه خود کادرفنی از آینده و حال خود خبر دارد. البته در جلسات اخیر در باشگاه تصمیماتی گرفته شده که باز به نظرم چیزی را معلوم نکرده است.
• گویا برای بازی با داماش هم به پیروانی فرصت داده شده است؟
- افشین در این چند هفته واقعاً سختی زیاد کشید و خیلی اذیت شد. بالاخره او هم دوست دارد تکلیف خود را بداند. مطرح کردن بحث آمدن سرمربی خارجی خیلی وقت است که در تیم ما وجود دارد و این مساله تمرکز کادرفنی و بازیکنان را بر هم زده و عملکرد همه این موضوع را به خوبی نشان می دهد.
• در مورد صحبت های علی کریمی نظرتان چیست؟
- علی اگر حرفی زده از روی دلسوزی بوده و با این کار می خواسته به تیم شوک وارد کند شخصاً موافق حرف های کریمی هستم و اعتقاد دارم مسئولان باشگاه باید در تصمیم گیری های خود هماهنگی داشته و تصمیمات قاطع تری اتخاذ می کردند تا مطبوعات هم ازاین موضوع سوءاستفاده نکرده و برای تیم حاشیه درست نکنند.
• گویا گفته بودید در باشگاه پرسپولیس برخی ها در جایگاه خود نیستند؟
- این حرف را زدم، بله.
• منظورتان از این حرف چه بود؟
- فکر نمی کنم نیازی به توضیح باشد در این مقطع هم که تیم نیاز به آرامش دارد نباید تمرکز خودمان را بر هم بزنیم و هر حرفی زده شود جز ایجاد مشکل فایده ای ندارد.
• به نظرتان توان شکست دادن داماش را در گیلان دارید؟
- بازی سختی داریم و از همه بدتر زمین آنجا اصلاً برای ارائه یک بازی مناسب نیست. باید به هر نحوی که هست با دست پر به تهران برگردیم.
• کریم باقری در چند روز آینده روزهای سختی را در بازی با کره جنوبی و دربی پیش رو دارد برای این ۲ مسابقه آماده اید؟
- خب قبلش بازی با داماش هم هست که برای ما اهمیت زیادی دارد. من هم خدا را شکر می کنم شرایطم بد نیست نسبت به یکی، دو هفته قبل بهتر شده و انشاءالله در بازی هایی که گفتید بتوانم برای تیمم موثر باشم.
• شخصاً برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل هستید؟
- هنوز فرصت جبران داریم و شاید اگر داماش و استقلال را ببریم وضعیت فرق کند. در این روزهای حساس هواداران باید تیم را حمایت کنند تا همگی ما با روحیه بهتری در میدان ظاهر شویم.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد