فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کعبی: فصل بعد به پرسپولیس برمی گردم.

کعبی: فصل بعد به پرسپولیس برمی گردم.
دنیای فوتبال:حسین کعبی مدافع ملی پوش سایپا طی مصاحبه ای در مورد مسائل مربوط به تیم ملی و تیم باشگاهیش به اظهارنظر پرداخت.

• با وجود اینکه یک ملی پوش محسوب می شوی به چه دلیل در مسابقه هفته بیست و چهارم تیم سایپا مقابل برق شیراز حتی جزو ۱۸ نفر هم نبودی؟ شاید به دلیل پرتاب دستکش هایت پس از تعویض در مسابقه هفته گذشته بود؟
- من همراه تیم سایپا به شیراز نرفتم که مایلی کهن بخواهد بازیم بدهد.
• در حالی که سایر ملی پوشان سایپا همراه این تیم به شیراز رفته بودند، تو چرا نرفتی؟
- بله، سایر ملی پوشان رفته بودند اما من در لیست اعزامی به شیراز نبودم. البته مساله مهمی نیست.
• ما این مساله را بی ارتباط با رابطه بد تو با محمد مایلی کهن سرمربی تیم سایپا نمی دانیم.
- همان طور که گفتم مساله مهمی نیست. من به دلیل هوای سنگین اصفهان و شیراز نمی توانم بازی کنم و از مربیان درخواست کردم برای مسابقه با برق شیراز، نام من را خط بزنند. این موضوع را مدت ها قبل به مایلی کهن گفته بودم. هفته قبل از آن مقابل سپاهان هم بد بازی کرده بودم. به همین دلیل بعد از پایان بازی به سرمربی تیم اعلام کردم در استادیوم های اصفهان و شیراز نمی توانم خوب بازی کنم چرا که هوای این ۲ شهر بسیار سنگین است. بعد از آن زمانی که از تایلند برگشتم، در تمرینات تیم سایپا شرکت کردم. وقتی مربیان نفرات اعزامی به شیراز را خواندند، نام من در بین آنها نبود. به همین دلیل به خانه رفتم و در این بین اتفاق خاصی هم رخ نداد.
• اما قبول داری برای تو که یک بازیکن ملی پوش هستی عجیب است که پس از بازگشت از مسابقه ملی در ترکیب تیم باشگاهی قرار نگیری؟
- من چه کار کنم این تصمیمی است که سرمربی تیم سایپا گرفته است. عیبی ندارد اما مگر چند تا از ملی پوشان در هفته بیست و چهارم برای تیم های باشگاهی شان فیکس بازی کرده اند؟
• بسیاری از ملی پوشان که در مسابقه با تایلند بازی کرده بودند یا در نیمه دوم به میدان رفتند یا اینکه تعویضی بودند که به مدت ۱۰ دقیقه بازی می کردند اما تو حتی در لیست ۱۸ نفر تیم سایپا هم نبودی؟
- به هر حال وقتی بازیکنی خسته است چرا نباید این موضوع را به کادر فنی اطلاع دهد؟
• با آمدن محمد مایلی کهن پیروزی های ارزشمندی را کسب کرده اید. این احتمال وجود دارد در دیدار آینده مقابل ملوان نیز که یک مسابقه خانگی است، پیروز شوید؟
- حتماً بازی آینده را خواهیم برد فقط می توانم بگویم برق شیراز خیلی ضعیف بود من از شبکه استانی شیراز بازی را تماشا می کردم. تیم برق واقعاً از ضعیف هم ضعیف تر بود.
• بازی های سختی را در آینده پیش رو دارید؟
- ما در ۲ مسابقه آینده مقابل ملوان و ذوب آهن میزبان خواهیم بود اما بازی های سختی خواهند بود. به خصوص بازی با ملوان، مقابل یک تیم جوان و دونده قرار خواهیم گرفت.
• چرا در دیدار تیم ملی مقابل تیم تایلند آنقدر ضعیف عمل کردید؟
- از آنهایی که ضعیف بازی کردند، بپرسید. من که خوب بودم و از عملکرد خودم راضی هستم.
• تو به عنوان یکی از کاپیتان های تیم ملی باید به بازیکنانی که ضعیف بازی می کردند، تذکر می دادی.
- به من ربطی ندارد، من نمی توانم دخالتی داشته باشم وقتی بازیکنی در گرمای هوای تایلند بدنش نمی کشد و نمی تواند در زمین مسابقه کاری انجام دهد من به او چه بگویم.
• چطور تو می توانی در هوای گرم تایلند بازی کنی اما برخی از بازیکنان تیم ملی نمی توانند؟
- نمی دانم،من که از شرایط آمادگی جسمانی سایرین آگاهی ندارم.
• تیم ملی بازی حساس و مهمی را مقابل کره جنوبی پیش رو دارد و اگر بخواهید به این شکل عمل کنید نمی توانیم نتیجه لازم را بگیریم.
- قبول دارم بازی حساسی پیش رو دارم اما ما همواره مقابل تیم های بزرگ فوتبال خوبی را ارائه می کنیم.
• با وجود اینکه در دیدار مقابل تایلند بازی قابل قبولی ارائه کردی و علی دایی پس از پایان مسابقه به این موضوع اشاره داشت اما برخی ها همچنان از روند بازی تو انتقاد می کنند؟
- من هم جواب آنها را دادم و گفتم که آقایانی که ادعای کارشناسی دارند چرا خودشان مربی نمی شوند و دائماً در حال انتقاد کردن هستند آنها می خواهند بازیکنان استقلال و پرسپولیس را وارد تیم ملی کنند.
• انتقادات فقط به خاطر بازی با تایلند بود؟
- نه اتفاقاً به اذعان اکثر کارشناسان من بهترین بازیکن تیم ملی مقابل تایلند بودم اما ادعا می کردند چرا در مقابل سنگاپور خوب بازی نکردم. من هم پاسخ دادم آیا این مسابقه آنقدر ارزش داشت که من مصدوم شوم و در بازی های مهمتر غایب باشم؟ آنهایی که از من انتقاد می کنند و می گویند جای من باید بازیکنان دیگری در ترکیب قرار بگیرند دنبال اهداف شخصی هستند. من هم پاسخ آنها را دادم.
• شاید منظور کارشناسان این بود که در دیدار آسانی مانند مسابقه مقابل سنگاپور بهتر بود به جوانترها میدان داده شود؟
- آنها می خواهند از بازیکنانی که منفعتی دارند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. اگر آنها بازیکنان خوبی هستند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند. مگر کسی جلوی آنها را گرفته است؟ علی دایی که فامیل من نیست که من را با پارتی بازی در ترکیب قرار دهد. من تمام تلاش خود را انجام می دهم و او آماده ترین ها را در ترکیب قرار می دهد. مگر در بازی ایران و کویت من را از لیست خارج نکرد. این نشان دهنده آن است که دایی فقط آماده ترین ها را در ترکیب اصلی قرار می دهد.
• با این تفاسیر جایگاه تو در تیم ملی محکم است؟
- یکسری افراد نمی گذارند من جایگاه خود را در تیم ملی حفظ کنم. آنها می خواهند کاری کنند تا روابط علی دایی با من خراب شود. فکر کرده اند دایی آنقدر ساده است که حرف های این قبیل افراد را گوش کند.
• یکی از انتقادات از تو در مسابقه مقابل تایلند این بود که زیاد نفوذ نمی کردی تا در حملات تیم ملی شرکت کنی؟
- اتفاقاً یکی از مسائلی که باعث شد به عنوان بهترین بازیکن ایرانی انتخاب شوم به خاطر نفوذهایم بود گویا تصویربرداری مشکل داشته است اما در طول ۹۰ دقیقه مسابقه خیلی به زمین تایلند نفوذ کردم. حتی بسیاری از بازیکنان می گفتند در این گرمای بانکوک چگونه این همه دوندگی می کنی.
• آیا در پست هافبک بازی کنی، بهتر نیست؟
- نه دیگر، به بازی در پست دفاع عادت کرده ام اما در بازی های باشگاهی دوست دارم در خط هافبک بازی کنم. مقابل کره جنوبی هم در خط دفاع بازی خواهم کرد.
• در بازی مقابل کره جنوبی شاید مامور مهار جی سونگ پارک، هافبک تیم منچستر یونایتد باشی. می توانی او را مهار کنی؟
- حتماً او را مهار خواهم کرد. من مقابل بازیکنان بزرگ زیاد بازی کرده ام بازیکن حریف هر کسی باشد مقابلش با تمام قوا بازی خواهم کرد. مقابل بازیکنان بزرگ ما می توانیم فوتبال بهتری را ارائه کنیم.
• تو سابقه بازی در تیم پرسپولیس را در کارنامه داری آیا نمی خواهی در خصوص مسائل حاشیه ای به وجود آمده در این باشگاه صحبت کنی؟
- من نمی توانم در خصوص اتفاقات این باشگاه صحبت کنم چرا که به من مربوط نمی شود. انشاءالله سال آینده به پرسپولیس می روم تا در موفقیت این تیم نقش کوچکی داشته باشم.
• قضیه انتقالت به باشگاه بشیکتاش ترکیه چه شد؟
- سایپا با این انتقال مخالفت کرد.
•قبلاً اعلام کرده بود از طریق علی دایی که یکی از اعضای هیات مدیره سایپا است، رضایتنامه ات را دریافت خواهی کرد؟
- وقتی همه چیز دست مایلی کهن سرمربی تیم است، علی دایی چه کار می تواند بکند؟
• مایلی کهن با جدایی تو مخالفت کرد؟
البته پس از مسابقه هفته بیست و سوم مقابل سپاهان پس از آنکه تعویضم کرد و من به نشانه اعتراض دستکش هایم را از دست درآورده و به زمین کوبیدم. وی اعلام کرد می توانی از تیم جدا شوی اما من دیگر قصد جدایی نداشتم و اعلام کردم می خواهم تا پایان فصل در سایپا بمانم.
• اما خودت اعلام کردی قصد داشتی به تیم بشیکتاش ترکیه بروی؟
- الان شرایطی حاکم است که دیگر دوست ندارم از سایپا جدا شوم.
• شاید دوست نداری از انتقالت سهمی به باشگاه سایپا برسد؟
- نمی توانم در این مورد صحبت کنم.
• پیشنهاد خارجی دیگری نداری؟
- در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم اما مدیر برنامه هایم در حال مذاکره با چند باشگاه است. 

 

                        لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد