فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پرسپولیس نوار باخت‌های برق را پاره کرد.

پرسپولیس نوار باخت‌های برق را پاره کرد. 

دنیای فوتبال:انگیزه‌ی برق برای ماندن در لیگ برتر بیشتر از پرسپولیس برای قهرمانی بود.

هفته‌ی بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی تیم‌های برق شیراز و پرسپولیس تهران آغاز شد.
عصر شنبه در نخستین دیدار هفته ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان دیدار تیم‌های برق شیراز و پرسپولیس بود. در این بازی که به داوری البرز حاجی‌پور انجام شد، دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
هر دو گل این بازی از روی نقطه‌ی پنالتی و در نیمه‌ی نخست به ثمر رسید. مازیار زارع در دقیقه‌ی ۲۵ برای پرسپولیس و ستار زارع در دقیقه‌ی ۴۸ برای برق در این دیدار گلزنی کردند.
در صحنه‌ی پنالتی برق شیراز حاجی پور داور بازی نظری در خصوص پنالتی نداشت و معتقد بود که خطا بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده است اما کمک داور دوم بازی اعتقاد به وقوع خطا در داخل محوطه جریمه داشت که داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد.
پرسپولیس با این تساوی باز هم خود را از کورس قهرمانی عقب انداخت. تیمی که قرار بود بین‌المللی باشد، در حد قهرمانی در لیگ برتر و دفاع از عنوان سال گذشته‌اش نیز بازی نمی‌کند.
در نیمه‌ی دوم قرمز پوشان پایتخت بدون طرح و برنامه بازی می‌کردند و از رسیدن به دروازه‌ی حریف و خلق موقعیت گل ناتوان نشان می‌دادند.
این در حالی بود که برق شیراز در نیمه‌ی دوم هماهنگ‌تر بازی کرد و در یکی، دو صحنه نیز تا آستانه‌ی باز کردن دروازه‌ی مهدی واعظی سنگربان پرسپولیسی‌ها پیش رفت.
نلو وینگادا در این بازی نیکبخت واحدی، منصوری و خیرخواه را از اواسط نیمه‌ی دوم به میدان فرستاد. اما، تعویض‌های این مربی پرتغالی هم برای سرخ پوشان نتیجه‌ نداد.
این در حالی بود که پرسپولیس در ترکیب ثابت خود و در خط حمله مهاجمانی همچون نوروزی و علی عسگر را در ترکیب می‌دید که جای سوال داشت.
غیبت علی کریمی در خط میانی در این بازی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به وضوح به چشم می‌خورد. پرسپولیسی‌ها در قلب خط میانی خود از داشتن بازیکنی طراح بی‌بهره بودند. برق شیراز اما، با دوندگی فراوان بازیکنان خط میانی خود نبض میدان را در دست داشت و به خاطر آشنایی با زمین و ورزشگاه به خوبی می‌توانست توپ را به جریان دربیاورد.
شاگردان فرشاد پیوس سرمربی برق شیراز در این بازی به خوبی می‌دانستند که در پی چه چیزی هستند و هدفمندانه بازی می‌کردند.
مهمترین اتفاق بازی اخراج آرمین هنرور بازیکن برق شیراز در دقیقه‌ی ۸۹ بود. تکل این بازیکن روی ابراهیم توره بازیکن پرسپولیس با کارت قرمز داور مواجه شد.
پرسپولیس با این تساوی ۴۸ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر همچنان در فاصله‌ی ۵ امتیازی استقلال صدرنشین رقابت‌ها باقی ماند.
برق شیراز با این بازی ۲۳ امتیازی شد ولی از مکان شانزدهم جدول تکان نخورد.  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد