فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه دیدار سپاهان و پرسپولیس


دنیای فوتبال:مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با حاشیه هایی همراه بود.

 سپهر حیدری، مدافع تیم پرسپولیس و زننده گل قهرمانی این تیم در فصل گذشته لیگ برتر مقابل سپاهان از سوی هواداران این تیم مورد فحاشی قرار گرفت.

*تعدادی از اعضای کادر تدارکات پرسپولیس با حضور در جایگاه ویژه این مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند و علاوه بر آنها بازیکنانی که در ترکیب 18 نفره تیم حضور ندارند روی سکوها نشسته و بازی را تماشا کردند.

* در نیمه دوم مسابقه هواداران سپاهان به شدت محمود کریمی را تشویق کرده و خواهان حضور وی در این مسابقه حساس شدند. 
 

*اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در مراسمی که برای قدردانی از آنها از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفته بود شرکت نکردند.
این در حالی بود که از چند روز پیش هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مراسم انجام شده بود، اما در آخرین لحظات در حالی‌که همه اقدامات برای این کار صورت گرفته بود پرسپولیسی‌ها از حضور در این مراسم خودداری کردند.
نعیم سعداوی بعد از برگزار نشدن مراسم قدرانی یکی از دسته گل‌های تهیه شده را به سمت نیمکت پرسپولیس برد.

*فرهاد کاظمی با رفتن به سمت نیمکت پرسپولیس با کادر فنی این تیم خوش و بش کرد. محسن بنگر، هادی عقیلی و آرماندو هم با رفتن به سمت نیمکت پرسپولیس برای شروع مسابقه رخصت خواستند.

*سپهر حیدری و مهدی واعظی برای حضور در میدان مسابقه از مربیان تیم میزبان اجازه گرفتند.

*نعیم سعداوی، افشین پیروانی و وینگادا با رفتن به سمت نیمکت سپاهان با مربیان تیم حریف خوش و بش کردند. 
 

*با هجوم هوادارانی که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند و به علت پر شدن ظرفیت ورزشگاه از حضور آنها جلوگیری شده بود یکی از درب‌های ورزشگاه شکسته شد و تعدادی از تماشاگران دچار جراحت سطحی شدند. علاوه بر این چند دستگاه خودرو که در جلوی درب‌های ورودی ورزشگاه پارک شده بود براثر هجوم تماشاگران دچار خسارت شدند.

*محمد رضا ساکت، مدیرعامل سپاهان با اشاره به اشتیاق تماشاگران اصفهانی برای حضور در ورزشگاه گفت: این مسئله نشان می‌دهد پتانسیل حضور بیش از 75 هزار تماشاگر در مسابقات آسیایی را داریم و در صورتی که ورزشگاه نقش جهان برای دیدار های آسیایی این تیم حاضر نشود با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.
ساکت با عذرخواهی از هواداران سپاهان گفت: در این مورد ملاحظه هواداران پرسپولیس را کردیم و بیش از حد قانونی به آنها ظرفیت اختصاص دادیم. 
 

* احمد رضا عابدزاده،مربی دوازه‌با‌ن های پرسپولیس قبل از شروع مسابقه مهدی واعظی و علیرضا حقیقی، هر 2 دروازبان این پرسپولیس را تمرین داد و از سوی تماشاگران خود مورد حمایت قرار گرفت. 

 

*یک ساعت قبل از شروع مسابقه تیم های سپاهان و پرسپولیس از هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران بیش از 10 هزار نفر از تماشاگران تیم سپاهان پشت در ورزشگاه فولاد شهر ماندند و به علت تکمیل ظرفیت ورزشگاه از حضور آنها جلوگیری شده است. همین موضوع باعث شد تماشاگران اصفهانی علیه ابرقویی نژاد، رئیس هیات فوتبال اصفهان شعار دادند.

*محمد رضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان که به شدت از این موضوع ناراحت بود با اشاره به این موضوع که بعضی از مسئولان با ما همکاری نکرده اند اعتراض خود را به خبرنگاران اعلام کرد و از آنها خواست که این موضوع را انعکاس دهند.

*بنابر اعلام مسئولین ورزشگاه فولادشهر بیش از 23 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند.

*حدود 6 هزار نفر از تماشاگران پرسپولیس برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده‌اند که این مقدار بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده برای پرسپولیسی‌ها بود.

*درهای ورزشگاه از ساعت 9/30 صبح باز شده است و در ساعت 12/30 به علت تکمیل شدن ظرفیت استادیوم درهای ورزشگاه به روی تماشاگران بسته شد.  

 نیکبخت پس از 2 دقیقه از رختکن به نیمکت بازگشت. دلیل این حرکت نیکبخت مشخص نشد.

*هنگامی که بازیکنان سپاهان درحال تدارک حمله به دروازه پرسپولیس بودند عباس محمدی دروازه‌بان سپاهان با گرم کردن خود در محوطه 18 قدم با اعتراض تماشاگران پرسپولیس روبرو شد.
* اسکوربورد ورزشگاه فولادشهر در دقیقه 35 بازی شمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه را 14 هزار نفر نشان داد که با توجه به ازدحام شدید هواداران در داخل و بیرون ورزشگاه موجب تعجب همگان شد.

* هادی اصغری آقای گل فصل گذشته لیگ برتر و بازیکن تیم سپاهان با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر از نزدیک بازی تیمش مقابل پرسپولیس را تماشا کرد.

*عدم گلزنی عماد محمد رضا در موقعیت‌های به دست آمده هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد و وی از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* مسئولان ورزشگاه فولادشهر و هیات فوتبال اصفهان از حضور خبرنگاران در راهروهای ورزشگاه جلوگیری کردند و مانع مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان تیم‌ها شدند. این برای اولین بار نیست که این موضوع اتفاق می‌افتد و در بازی‌هایی که در این ورزشگاه انجام می‌شود، تکرار شده است.

* پلاکاردهایی در ورزشگاه فولادشهر نصب شده بود که نشان می‌داد مسابقات فوتبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که قرار بود در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود لغو شده است و در ورزشگاه دیگری برگزار خواهد شد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد