فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افشاگری شفیع‌زاده در تلویزیون/شبانه دستور دادند کریمی برکنار شود


دنیای فوتبال:شهرام شفیع‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در مورد برکناری فیروز کریمی قبل از شروع لیگ برتر می‌گوید: « آقای کریمی به اهواز آمد و قراردادش هم رسما در هیات‌ فوتبال خوزستان ثبت شد اما همان شب تلفن کردند و دستور دادند که این قرارداد باید کنسل شود»

تیرماه امسال بود که فیروز کریمی ضمن حضور چندساعته در اهواز، قراردادی رسمی با استقلال این شهر ثبت کرد. قراردادی که حتی یک شب دوام نداشت و مدیران باشگاه استقلال‌اهواز مجبور به فسخ آن شدند!
با وجودی که مدیران تیم پرطرفدار جنوب سعی داشتند هرگونه دخالت مردان رده‌اول ورزش کشور در فسخ قرارداد کریمی را تکذیب کنند، اما تمام شواهد حکایت از آن داشت که فیروزخان به‌دلیل مصاحبه‌اش با شبکه تلویزیونی تهران علیه رئیس سازمان تربیت‌بدنی در لیست سیاه قرار گرفته است.
این موضوع هیچ‌گاه به شکل‌ کامل در رسانه‌های گروهی شکافته نشد، چرا که تشریح آن نیاز به مدارک مستند داشت و مصاحبه شنبه‌شب شفیع‌زاده با تلویزیون مرکز خوزستان، سندی غیرقابل انکار در خصوص این ماجراست.
مدیرعامل استقلال‌اهواز در این مصاحبه تلفنی پخش زنده گفت: «واقعیت این است که مشکلات استقلال از روزی شروع شد که مجبور به فسخ قرارداد با فیروز کریمی شدیم! آقای کریمی به اهواز آمد و قراردادش هم رسما در هیات‌ فوتبال خوزستان ثبت شد اما همان شب تلفن کردند و دستور دادند که این قرارداد باید کنسل شود!»
شهرام شفیع‌زاده ادامه داد: «ماه‌هاست که مرا تحت‌فشار می‌گذارند تا در این رابطه سکوت کنم اما دیگر صبرم به پایان رسیده و مجبورم به‌زودی تمام واقعیت را به مردم بگویم. من الان سر دو راهی هستم و می‌دانم اگر برخی موارد بازگو شود. ممکن است استقلال‌اهواز کاملا ضرر کند.»
 با پول بیت‌المال مدیریت می‌کنند
اما مدیرعامل استقلال‌اهواز در رابطه با این موضوع که چرا باشگاه تحت مدیریتش نمی‌تواند با مربیان همکاری طولانی‌مدت داشته باشد، گفت: «این حرف را قبول ندارم. استقلال‌اهواز با فیروز کریمی همکاری طولانی‌مدتی داشت اما استقلال‌ تهران این مربی را از ما گرفت. سال قبل هم مجید جلالی که خانه‌نشین بود را به اهواز آوردیم و این مربی در استقلال احیا شد ولی فولادخوزستان با پیشنهاد چندصدمیلیونی از بودجه بیت‌المال، جلالی را جذب کرد. حتی در رده‌ امیدها یک مربی که سال قبل امیدهای استقلال‌اهواز را قهرمان لیگ امیدهای کشور کرد، با یک قرارداد مالی کلان به فولادخوزستان رفت. چرا نمی‌گویید که آنها روی پول بیت‌المال غلت می‌خورند و علاوه بر بازیکنان استقلال‌اهواز، مربیان باشگاه ما را هم با پول‌های کلان از بیت‌المال جذب می‌کنند!»
 میثاقیان اخراج نشده است!
شهرام شفیع‌زاده در خصوص رفتن اکبر میثاقیان و جانشین این مربی گفت: «به هیچ‌عنوان از واژه اخراج استفاده نمی‌کنم. آقای میثاقیان دیگر با استقلال‌اهواز همکاری فنی ندارد تا قبل از بازی با پاس‌همدان نیز سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد.»
در ادامه این گفت‌وگو، مجری تلویزیون خوزستان چندین دقیقه به شفیع‌زاده اصرار کرد که در زمان حاضر نمی‌‌توانید سرمربی پیدا کنید و بهتر است به جای گشتن دنبال سرمربی، کریم بوستانی را سکاندار هدایت استقلال کنید که شفیع‌زاده جواب داد: «شما لازم نیست نگران ما باشید! ما بدون اینکه زیاد جست‌وجو کنیم، با مربی موردنظرمان به توافق نهایی رسیدیم و همین هفته وی را معرفی خواهیم کرد. آقای بوستانی هم الان کنار من در دفتر باشگاه نشسته و به‌عنوان کمک‌مربی در کادرفنی باقی می‌ماند. ایشان از ابتدای فصل با استقلال قرارداد بست و این قرارداد فسخ نشده بود. متاسفانه در خوزستان مربیان چشم دیدن همدیگر را ندارند. وقتی آقای میثاقیان آمد، همین مربیان بومی ذهن میثاقیان را نسبت به بوستانی خراب کردند و ایشان نیز قبول نکرد تا بوستانی در کادرفنی حضور داشته باشد.»
 مربی جدید، معجزه نمی‌کند
یک بخش از حرف‌های شفیع‌زاده، بیان واقعیت در خصوص ادامه راه تیم استقلال‌اهواز است. مدیرعامل استقلال عنوان می‌کند که سرمربی جدید از نظر فنی نمی‌تواند معجزه کند، بلکه این مربی باید توانایی خروج تیم از شرایط روحی نامطلوب و بازسازی روانی بازیکنان را داشته باشد. پس با این حساب، سرمربی جدید استقلال‌اهواز باید در سخنوری تبحر داشته و مرد مقابله با روزهای سخت باشد. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
انعکاس آب چهارشنبه 14 اسفند 1387 ساعت 11:50 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست فوتبالی من. با مونالیزای اروپای شمالی در خدمت شما هستم!تشریف بیاری خوشحال میشم!
راستی چقدر مطلب گذاشتی تو این صفحه.هنوز نتونستم همشو بخونم. ولی میخونم.خیالت راحت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد