فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

آقایان! بی خیال، وینگادا، خالی بست .


دنیای فوتبال:مقدمه بی ربط اول: می گویند در زمان هائی نه چندان دور،بعد از قدیم،شاید قبل از حال،عده‌ای برای حراست از مال و جان مردم، سلاح به کمر می بستند و به نگهبانی و گشت مشغول می‌شدند. به این گروه قراول می گفتند که بعضا داوطلبانه نیز بود.

مقدمه بی ربط دوم: بعضی قراولان و نگهبانان به علت کمبود اسلحه و شمشیر، فقط غلاف آنرا به کمرمی بستند.آنان در اصل خالی می بستند وبه خالی بند معروف شدند.
 مقدمه بی ربط سوم: می‌گویند بلاژ سرمربی تیم ملی کرواسی،قسم خورد که اگر تیم ملی یوگسلاوی برابر تیم ملی ایران در جام جهانی 98 پیروز شود، توپ فوتبالی را، درسته قورت می‌دهد.یوگسلاوی برد و بلاژ شد خالی بند بزرگ فوتبال ما.

آقایان دست اندرکار پرسپولیس، سرمربی آوردند و آنهم از نوع پرتغالی که اگر نگوئیم خیلی باهوش است اما می توانیم بگوئیم که عقلش به اندازه «ویچ های» وارداتی  کار می کند . او نشان داد که با استاد بزرگ خالی بندی، چیرو، نسبت یک به یک و متناظر دارد.کسی که پس از پیروزی بر عربستان در ورزشگاه آزادی،در به در، دنبال تیم ملی انگلستان می گشت تا با آسمانخراش هایش چند بر صفر، آنان را لت و پار کند.چیرو رفت اما خالی بندی هایش همچنان به یادگارماند تا باعث تبسم همه، علی الخصوص کارشناسان فوتبال شود.البته دراین قرابت و نزدیکی نباید از نام وینگو و شال گردنش به سادگی گذشت.
با همه این نشانه ها و قرابت ها، معلوم نیست که چرا چند روزی است روزنامه ها و رسانه ها همراه با مدیر عامل پرسپولیس، ترازو بدست و متر برکف، دنبال دلیل رفتارها و گفتارهای وینگادا در حال تجسس و آزمایش هستند.  
...آقایان! شما را چه می شود؟و دنبال چه  می گردید؟ بدانید و آگاه باشید که او آنقدر باهوش هست تا از تجربه تاریخی موجود و پیش رو، بهره ببرد. مواظب خود باشید و به کار و ماموریت خویش بپردازید.تاکید می کنم،آقایان! لطفا بی خیال ماجرا شوید، وینگادا، خالی بست 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد