فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: انتقاد از دایی بی‌معرفتی است.


دنیای فوتبال:سرمربی تیم استقلال تهران گفت: انتقاد از دایی در حال حاضر بی‌معرفتی است و نباید شکست را فقط به گردن مربیان بیندازیم.

امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر ملوان انزلی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد:‌ استقلال خیلی خوب و برنامه‌ریزی شده بازی کرد اما این چیزی از ارزش‌های بازیکنان جوان ملوان و محمد احمدزاده کم نمی‌کند. خوشبختانه توپ‌های ما در این دیدار برخلاف دیدار با الجزیره وارد دروازه شد و 3 امتیاز خوب پس از پایان تعطیلات گرفتیم.
وی در مورد دیدار با ام‌صلال گفت: فقط 2 امتیاز از حریفات در لیگ قهرمانان آسیا عقب هستیم و روز سه‌شنبه برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت. اگر در ادامه مسابقات بتوانیم 6 امتیاز بگیریم شانس صعود به مرحله بعد را داریم.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد اخراج علی دایی گفت: طبعیت فوتبال این است اما باید از دایی و دستیارانش تشکر کنم زیرا او زحمت زیادی برای تیم ملی کشید. باید قداست دایی حفظ شود. هرچند من زمانی از برنامه‌های دایی انتقاد می‌کردم اما در حال حاضر انتقاد از دایی بی‌معرفتی است. آرژانتین نیز با مارادونا 6 گل دریافت کرد و فرگوسن هم چند هفته‌ای است که با منچستر خوب نتیجه نمی‌گیرد اما شان مربیان حفظ می‌شود. آنهایی که زمانی از دایی تعریف می‌کردند حالا نباید تبر به دست از او انتقاد کنند.
وی تاکید کرد:‌ اگر بازیکنان تیم ملی پوشش لازم را در دیدار با عربستان می‌دادند دایی امروز سرمربی تیم ملی بود. یک تفکر غلط در فوتبال ما حکمفرما شده که برد مختص بازیکنان و باخت مال مربیان است در حالی که همه در شکست و پیروزی سهیم هستند.
قلعه‌نویی در مورد اینکه فدراسیون برای انتخاب سرمربی جدید فقط 3 بازی آینده را فرصت می‌دهد گفت: این شرط را من نگذاشته‌ام. بنابراین بهتر است از خود مسئولان سؤال کنید. در حال حاضر من فقط به فکر دیدار با ام‌صلال هستم. با من صحبتی نشده و به من هم چنین پیشنهادی نداده‌اند که فقط برای 3 بازی سرمربی تیم ملی باشم.
سرمربی استقلال در مورد وضعیت مجتبی جباری گفت: او بازیکن فنی خوبی است و در مقطعی در این فصل افت داشت با این حال من او را در اختیار باشگاه قرار دادم.
قلعه‌نویی در مورد مذاکره جباری با سایر باشگاه‌ها گفت: او سال‌های گذشته نیز با سایر باشگاه‌ها مذاکره می‌کرد و این مسئله عجیبی نیست. او بازیکن آزاد است و می‌تواند با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند.
سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود برای بازگشت جباری 5 شرط گذاشته شده که یکی از آنها کف مبلغ قرارداد است اظهار داشت: من هیچ شرطی نگذاشته‌ام و کمیته انضباطی باشگاه در مورد جباری تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
انعکاس آب شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 12:24 http://www.enekaseab.blogsky.com

سلام دوست خوبم.امیدوارم امسال خبرای خوبی مثل پارسال از فوتبال برامون داشته باشی.به روزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد