فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری‌فرد: باید به جای بازیکنان وارد زمین شویم.


دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ظاهرا وقت آن رسیده که به جای بازیکنان به میدان برویم و بازی کنیم.

عباس انصاری فرد در گفت و گو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: برای بازیکنان پرسپولیس اهمیت لیگ برتر را و کسب مقام سوم را کامل توضیح داده ایم اما متاسفانه آنها بازی با صبا را جدی نگرفتند. به نظر من بازیکنان بسیار سنگین و کم انگیزه بودند.
وی افزود: واقعا نمی دانم دیگر چه کاری باید انجام دهیم. شاید موقعش است که خودمان لباس ورزشی بپوشیم و داخل زمین برویم. دوست نداشتیم بعد از تعطیلات و در آستانه دیدار با الغرافه بازی ها را با باخت شروع کنیم و پرسپولیس را ناباورانه در رده ششم جدول ببینیم.
انصاری فرد تصریح کرد: با این حال نباید فراموش کرد در بازی مقابل صبا موقعیت زیادی داشتیم اما استفاده نکردیم. این می تواند یک نقطه ضعف در امر گلزنی باشد. در یک بازی یک مهاجم چقدر فرصت را می‌تواند هدر دهد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب این سئوال که آیا فکر نمی کند این مسائل در لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود، گفت: لیگ قهرمانان آسیا برای ما تفاوت بسیاری دارد. ما با استراتژی متفاوت و با هدف بزرگتری وارد این مسابقات شده ایم اما به بازیکنان تذکر داده‌ایم که حواسشان را جمع کنند.
وی اضافه کرد: ما سهمیه لیگ برتر برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در فصل آینده می خواهیم و امیدوارم بازیکنان ما در بازی های بعدی در حد خودشان ظاهر شوند.
انصاری فرد در خصوص غیبت کریمی در دیدار برابر صبا گفت: من در این باره نمی توانم نظری بدهم اما کریمی به دلیل غیبت در تمرینات و هماهنگی با وینگادا مقابل صبا بازی نکرد و هیچ مشکل دیگری با باشگاه پرسپولیس ندارد.
انصاری فرد در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر عنوان کرد: در بیرون زمین تمام شرایط را مهیا کرده ایم. امیدوارم بازیکنان ما 3 امتیاز حساس را مقابل الغرافه در مقابل دیدگان 100 هزار تماشاگر بگیرند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پیوستن بازیکنان خارجی به این تیم خاطرنشان کرد: هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است. اینکه می گویند ما با بازیکنانی از دورتموند آلمان صحبتی داشتیم صحت ندارد. ما با نظر وینگادا بازیکن خارجی جذب می کنیم.
انصاری فرد در خصوص تذکر به کادر فنی گفت: جلسه ای برگزار خواهیم کرد و علت شکست را جویا خواهیم شد. باید جلوی باخت های تیم را بگیریم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد