فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هدایتی: ترجیح می‌دهم درباره ماجرای کریمی سکوت کنم


دنیای فوتبال: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در شرایط کنونی ترجیح می‌دهم درباره ماجرای عدم بازگشت علی کریمی به تیم ملی سکوت کنم.

حسین هدایتی در گفت و گو یی درباره اینکه کریمی گفته هدایتی در جریان اتفاقات رخ داده بین او و دایی است؛ عنوان کرد: همه حرف هایم را درباره مراسم آشتی کریمی و دایی قبلا گفته ام و با توجه به اینکه اتفاق تازه ای رخ نداده ترجیح می دهم درباره این موضوع صحبت نکنم.
وی در خصوص شایعه مشکل علی کریمی با هیات مدیره پرسپولیس در خصوص دریافت پیش قرار داد خود گفت: این موضوع صحت ندارد. کریمی طبق توافقات داخل تیمی با وینگادا که من در آن دخالت نمی‌کنم برابر صبا بازی نکرد. او حتی یک ریال هم از پرسپولیس طلب ندارد.
هدایتی درباره شایعه دخالت او برای حضور تروسیه در تیم ملی ایران تصریح کرد: من در این باره هیچ نقشی نداشته ام. هیچ وقت خارج از حیطه وظیفه خودم عمل نمی کنم. نه از کسی در فدراسیون فوتبال درخواست پست کردم و نه اینکه تروسیه را به فدراسیون فوتبال معرفی کردم. چون شناختی از او ندارم و این کار را باید افراد دیگر انجام دهند.
رئیس هیات مدیره پرسپولپس در پایان یادآور شد: چشم انتظار حضور هواداران در دیدار روز چهارشنبه مقابل الغرافه قطر هستیم تا تیم بتواند 3 امتیاز شیرین را کسب کند. شکست های پرسپولیس همیشه قلب ما را آزرده خاطر می کند مخصوصا در این شرایط حساس که باید پرقدرت برابر الغرافه قطر قرار بگیریم. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد