فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: از یک باشگاه پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی دارم


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعه برکناری‌اش گفت: از یکی از باشگاه‌های ایرانی پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی دارم.

امیر قلعه نویی در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره شایعه برکناری‌اش اظهار داشت: این موضوع برایم مهم نیست اما حالا که این بحث مطرح شده اجازه بدهید بگویم از دو باشگاه پینشهاد دارم.
وی ادامه داد: از یک باشگاه ایرانی پیشنهاد یک و نیم میلیارد تومانی دارم و یک باشگاه ازبکستانی نیز به من پیشنهاد همکاری داده است.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: با این وجود تمام فکر و ذکرم به استقلال است. من قول داده‌ام این تیم را در آسیا قهرمان کنم و هنوز هم سر حرفم هستم. با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.
وی با تاکید بر اینکه بحث برکناری‌اش که پس از تساوی برابر فولاد مطرح شده اهمیتی ندارد یادآور شد: مطمئن هستم با این پتانسیل می‌توانیم قهرمان شویم. در حال حاضر من به موفقیت استقلال فکر می کنم.
وی اظهارنظر درباره صبحت های امروز زرینچه در کمیته انضباطی را به آینده موکول کرد. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد