فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

چرخش 180 درجه‌ای / زرینچه: از کدام تبانی حرف می زنید؟


دنیای فوتبال: بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ تبانی میان استقلال تهران و استقلال اهواز انجام نشده است.

جواد زرینچه که پیش از این در رسانه های گروهی از جمله تلویزیون از تبانی استقلال تهران و استقلال اهواز در دومین دوره لیگ برتر سخن گفته بود، پس از پایان جلسه امروز کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: از قلعه نویی و طرفداران استقلال بابت حرف هایی که زدم عذرخواهی می‌کنم. از برخی از صحبت هایم سوء برداشت شده است. در اوج عصبانیت صحبت کردم و فکر می‌کردم قلعه نویی در برنامه نود اعلام کرده فقط فرگوسن می‌تواند از او انتقاد کند.در حالی که اشتباه متوجه شدم. او گفته بود فرگوسن هم اشتباه می‌کند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: از همه عذرخواهی می کنم. من تجربه کامل را ندارم و امسال اولین سالی است که سرمربیگری می‌کنم و باید یاد بگیرم خویشتن دار باشم و بی‌گدار به آب نزنم. هیچ تبانی بین دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز انجام نشده است. من هم هرگز از تبانی حرف نزده ام. صحبت هایم را به رئیس کمیته انضباطی گفتم و ایشان آنها را بررسی خواهد کرد. همه جواد زرینچه را دوست ندارند و ممکن است با کلماتی که من گفته ام بازی کرده باشند.
کاپیتان اسبق تیم استقلال در مورد اینکه او گفته احمد مؤمن زاده دروازه خالی به بیرون زده اظهار داشت: من این صحبت ها را انجام نداده ام. دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز یک دیدار خوب بود. هیچ مشکلی با قلعه نویی ندارم.
زرینچه تاکید کرد: استقلال در لیگ برتر شانس اول قهرمانی است و در لیگ قهرمانان آسیا نیز شانس صعود به مرحله بعد را دارد. من شاید روز پنجشنبه به ورزشگاه بروم تا استقلال را در دیدار با سایپا حمایت کنم.
به گزارش فارس، محمد نوازی نیز پس از پایان جلسه گفت: از ابتدا هم گفتم مسئله ای نبوده و آن خبرنگار حرف‌های ما را وارونه جلوه داده است. 
 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد