فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مرحله‌ یک ۴/۱لیگ قهرمانان اروپا/چلسی و بارسلونا جواز صعود گرفتند


دنیای فوتبال: تیم های فوتبال چلسی انگلیس و بارسلونا اسپانیا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

چلسی سه شنبه شب در ورزشگاه استامفوردبریج در بازی برگشت برابر لیورپول با نتیجه 4 بر 4 متوقف شد تا با توجه به برد 3 بر یک در بازی رفت جواز صعود به دور نیمه نهایی را بگیرد.
در این دیدار که در حقیقت نبردی میان اندیشه های گاس هیدینگ،‌ مربی هلندی چلسی و رافائل بنیتس، مربی اسپانیایی لیورپول بود، ابتدا این تیم میهمان بود که به برتری رسید و خود را در نزدیکی های صعود دید.
سرخپوشان آنفیلدی، نیمه اول را با دو گل رودریگو فابیو 19 و ژابی آلونسو 28 -پنالتی، برتر از حریف دیدند اما تیم هیدینگ در نیمه دوم به بازی برگشت و دقایقی پس از شروع نیمه دوم با دو گل دیدیه دروگبا 51 و آلکس دی کوستا 57 بازی را به تعادل کشاند.
چلسی در دقیقه 76 با گل فرانک لمپارد از حریف پیش افتاد اما لوکاس لیوا در دقیقه 81 برای لیورپول گل زد و بازی به تساوی 3 بر 3 کشیده شود اما این نتیجه پایان کار دو تیم نبود. پس از این دیرک کوئیت در دقیقه 83 تیم میهمان را یک بار دیگر پیش انداخت؛ ولی در دقیقه 89‌ لمپارد برای چلسی گل زد تا بازی با نتیجه تساوی 4 بر 4 به پایان برسد
در دیگر دیدار که در مونیخ و در ورزشگاه آلیانس‌آره‌نا انجام گرفت، بایرن پس از باخت 4 بر صفر بازی رفت، ‌برای اثبات توانایی های خویش به میدان آمد اما در نهایت برابر بارسا با نتیجه یک بر یک متوقف شد. بایرن موفق شد گل اول را توسط فرانک ریبری در دقیقه 47 به ثمر برساند اما بارسلونا که به دلیل برد هفته قبل،‌ از آرامش برخوردار بود،‌ توسط کیتا در دقیقه 73 گل تساوی را زد تا تیمش دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان نام گیرد.
بارسلونا و چلسی در مرحله بعد به مصاف یکدیگر می روند.
تکلیف دو تیم دیگر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با مصاف آرسنال انگلیس - ویارئال اسپانیا و پورتو پرتغال- منچستریونایتد انگلیس مشخص می‌شود. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد