فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هفته سی‌و سوم لیگ برتر فوتبال/ یک نفس تا قهرمانی


دنیای فوتبال: هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال فردا در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال به دنبال دستیابی به عنوان قهرمانی هستند.

 فردا (پنج‌شنبه) از ساعت 17:15 با برگزاری 9 بازی همزمان در ورزشگاه‌های مختلف پیگیری می‌شود. بدون شک همه چشم‌ها به ورزشگاه‌های فولادشهر و آزادی است. جایی که ذوب‌آهن در اصفهان میزبان ملوان است و استقلال در تهران به مصاف سایپا می‌رود.

* ذوب‌آهن- ملوان
ذوب‌آهن در حال حاضر با 63 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. سرنوشت قهرمانی در دستان این تیم است. ذوب‌آهن اگر دو بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
شاگردان ابراهیم‌زاده فردا درحالی به مصاف ملوان می‌روند که این تیم در مکان دوازدهم جدول قرار دارد.
ملوان در دوره اول لیگ حرفه‌ای استقلال را از قهرمانی دور کرد و در دومین دوره با حرف و حدیث‌هایی که در چند روز اخیر در مورد شایعه تبانی استقلال تهران و استقلال اهواز مطرح شده بود به دسته پایین‌تر سقوط کرد. حالا ملوان یک بار دیگر در سرنوشت قهرمانی استقلال به نوعی سهیم است. آنها اگر بتوانند ذوب‌آهن را در خانه متوقف کنند کمک بزرگی به استقلال خواهند کرد.

* داماش گیلان- برق شیراز
تیم‌های هفدهم و هجدهم جدول در حالی به مصاف هم می‌روند که برق شیراز از هفته گذشته سقوطش به لیگ یک مسجل شده است. این تیم قطعا بدون انگیزه است و دیگر برایش فرقی نمی‌کند که ببرد یا ببازد.
برای داماش اما این قضیه صدق نمی‌کند. آنها همچنان امید اندکی برای ماندن در لیگ برتر دارند. اگرچه سرنوشت داماش به اگر و اما گره خورده است.

* استقلال اهواز- پرسپولیس
پرسپولیس با نتایجی که گرفته خود را در خطر از دست دادن سهمیه آسیایی می‌بیند. مس و سپاهان که تیم بالای سر این تیم هستند و پرسپولیس که در مکان پنجم قرار دارد، علاوه بر اینکه باید 2 بازی آینده‌اش را ببرد باید منتظر این باشد که مس و سپاهان هم نتیجه نگیرند. استقلال اهواز هم برای فرار از منطقه سقوط چاره‌ای جز کسب سه امتیاز خانگی ندارد.

* ابومسلم - سپاهان
ابومسلم برای اینکه از منطقه پایین جدول فرار کند، باید پیروز این میدان باشد. این تیم در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی مواجه بوده است. در آن سوی میدان سپاهان برای آسیایی شدن می‌جنگد و دوست ندارد این فرصت را از دست بدهد.

* پیکان- پاس
مسئولان باشگاه پیکان طاقت نیاوردند و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ مدیرروستا را از سمت خود برکنار کردند. شاید همین سرنوشت در پایان فصل در انتظار پاس باشد. مسئولان پاس تمدید قرارداد بگوویچ را منوط به موفقیت او در ادامه لیگ و جام حذفی دانسته‌اند. این بازی به همین دلیل برای بگوویچ و پاسی‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

* راه‌آهن- فولاد
مهدی تارتار اولین تجربه خود را به عنوان مربی- بازیکن در بازی مقابل فولاد انجام خواهد داد. بعد از برکناری یاوری، تارتار به عنوان سرمربی راه‌آهن معرفی شد. مسئولان این باشگاه امیدوارند این تغییر به سود تیمشان تمام شود. در آن سو فولاد با مجید جلالی رسیدن به پله‌های بالای جدول را در نظر دارد.

* صبا - مس
رویارویی فیروز کریمی و پرویز مظلومی می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. مس در یک قدمی کسب سهمیه حضور در لیگ ‌قهرمانی فصل آینده است و نمی‌خواهد این فرصت را به راحتی از دست بدهد.
صبا هم به خاطر اعاده حیثیث چاره‌ای جز کسب سه امتیاز ندارد.

* مقاومت سپاسی- پیام مشهد
پیام در منطقه خطر منطقه قرار دارد. آنها برای اینکه در لیگ بمانند باید خود رابه آب و آتش بزنند. بنابراین دور از انتظار نیست که این تیم در شیراز برابر مقاومت بازی هجومی از خود نشان دهد. شاگردان پیروانی هم می‌خواهند جایگاه خود را در میانه جدول تثبیت کنند و به دنبال برد هستند.

* استقلال- سایپا
استقلال که تا هفته پیش صدرنشین لیگ برتر بود حالا همه چیز را وابسته به اما و اگر می‌داند؛ اینکه اگر ذوب‌آهن نتیجه نگیرد و اینکه اگر اتفاقات طوری رقم بخورد که استقلال قهرمان شود.
این دیدار برای آبی‌پوشان اهمیت خاصی دارد. آنها باید پیروز شوند و منتظر بمانند تا ذوب‌آهن لغزش داشته باشد. در آن سوی میدان سایپا و مایلی کهن که البته به دلیل اخراج در بازی گذشته روی نیمکت نخواهد نشست؛ به دنبال متوقف کردن استقلال است. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد