فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وینگادا: نیکبخت از لیست پرسپولیس خارج می‌شود


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: غیبت نیکبخت واحدی در تمرین امروز غیرموجه بود و به همین دلیل نام این بازیکن برای بازی فردا از لیست خارج می‌شود.

نلو وینگادا در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره مدت قراردادش اظهار داشت: درست نیست در مورد تمدید قرارداد حرف هایی مطرح شود. من با باشگاه پرسپولیس تا پایان سال 2010 قرارداد بسته ام و دیگر به مسائل حاشیه ای کاری ندارم. البته مسئولان باشگاه می توانند عذر من را بخواهند.
وی در خصوص بازی روز آینده مقابل استقلال اهواز عنوان کرد: برای هر بازی برنامه داریم. همه می دانند که تمام بازی ها با نتیجه صفر بر صفر شروع می شود پس الان نمی توانم حرف زیادی در مورد بازی با استقلال اهواز بزنم اما قطعا ما به برد فکر می کنیم.
وینگادا درباره غایبان پرسپولس در این بازی گفت: به شیری استراحت داده ایم و شاید دو بازیکن پرسپولیس نیز استراحت کنند.
وی در خصوص غیبت علیرضا نیکبخت واحدی در تمرین امروز تاکید کرد: این برای من نیز سئوال که چرا امروز این بازیکن در تمرین غیبت داشت. من هیچ خبری ندارم. به همین دلیل او برای بازی فردا از لیست خارج می شود.
این مربی در جواب این سئوال که آیا لیست مازاد یا خرید دارید گفت: من لیست خاصی ندارم. اگر بازیکنی را نخواهم مجبورم تا پایان فصل آن را نگه دارم. فعلا نه لیست مازاد و نه لیست خرید بازیکن نداده ام و این مسئله یک شایعه است.
وینگادا خاطرنشان کرد: باید به مقام سوم لیگ برتر برسیم. همچنین در مرحله دوم لیگ دوم قهرمانان آسیا پر قدرت تر ظاهر شویم؛ چون روزهای سختی در پیش است. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد