فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

اکبرپور: پیشکسوتان استقلال به هدفشان رسیدند


دنیای فوتبال: مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برخی از پیشکسوتان استقلال با حاشیه‌هایی که برای تیم ما بوجود آورده‌اند به هدفشان رسیدند.

سیاوش اکبرپور در گفت‌ و گو با خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال پیش از دیدار مقابل سایپا عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم و برای شکست دادن سایپا از هر نظر آماده هستیم. سایپا از تیم های خوب لیگ است که با آمدن محمد مایلی‌کهن جان دوباره‌ای گرفته است. ما در دو دیدار آینده‌مان محکوم به پیروزی هستیم و برای بدست آوردن عنوان قهرمانی باید هر دو حریف خود را شکست دهیم.
اکبرپور با گلایه از بعضی از پیشکسوتان باشگاه استقلال، در خصوص شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: متاسفانه بعضی از پیشکسوتان که عضوی از خانواده ما هستند با مطرح کردن صحبت‌های حاشیه‌ای تمرکز تیم ما را در آستانه قهرمانی بهم ریختند.
وی ادامه داد: در چند سالی که با امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم هیچوقت او را اینقدر ناراحت ندیده بودم. ناراحتی قلعه‌نویی به نتایج استقلال مربوط نیست بلکه او از لحاظ شخصیتی ضربه خورده است. اعتقاد دارم برخی از پیشکسوتان می‌خواهند استقلال به قهرمانی نرسد و با مطرح کردن بعضی از صحبت‌ها در آستانه دیدار مقابل فولاد خوزستان تمرکز ما را بر هم زدند.
اکبرپور تصریح کرد: مطمئن هستم در صورتی که دو بازی آینده را ببریم می‌توانیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم. فولاد خوزستان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و می‌تواند در هفته آخر ذوب‌آهن را در اهواز شکست دهد.
اکبرپور در خصوص اینکه چرا مهاجمان استقلال در بعضی از دیدارها نمی‌توانند گلزنی کنند عنوان کرد: به هفته‌های پایانی لیگ رسیده‌ایم و مطمئنا تیم‌ها از بازیکنان حریف شناخت کافی را پیدا کرده‌اند به همین دلیل با یارگیری فشرده مهاجمان استقلال را مهار می‌کنند.
مهاجم استقلال در خصوص نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که در دور رفت نتایج چندان خوبی نگرفتیم اما هنوز دور برگشت مسابقات باقی مانده و اعتقاد دارم شرایط استقلال در آسیا مشابه شرایط تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی است. اگر تیم ملی بتواند کره شمالی را شکست بدهد مطمئنا می‌تواند به مسابقات جام جهانی راه پیدا کند. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد