فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی کهن:برخی مربیان و مدیران فاسدند


دنیای فوتبال:ماجرا به اهواز برمی‌گردد. بعد از کنفرانس خبری استقلال‌اهواز و سایپا. حتما به‌خاطر دارید که استقلال‌اهواز آن بازی را 3 بر یک از سایپا برد، مسابقه‌ای که با توجه به اختلاف شفیع‌زاده و مایلی‌کهن (حتی کار به شکایت و دستبند و... کشید) برای طرفین حیاتی بود. 

 

قلعه‌نویی نتوانست خودش را نگه دارد و بالاخره در تلویزیون از مایلی‌کهن انتقاد کرد. بدون اینکه اسمی بیاورد و بدون اینکه فکر کند این اظهارنظر ممکن است جنجال تازه‌ای را پدید آورد.

ماجرا به اهواز برمی‌گردد. بعد از کنفرانس خبری استقلال‌اهواز و سایپا. حتما به‌خاطر دارید که استقلال‌اهواز آن بازی را 3 بر یک از سایپا برد، مسابقه‌ای که با توجه به اختلاف شفیع‌زاده و مایلی‌کهن (حتی کار به شکایت و دستبند و... کشید) برای طرفین حیاتی بود. بعد از بازی، مایلی‌کهن در کنفرانس خبری حسابی عصبانی شد و گفت: «که چرا فقط خبرنگاران را بازداشت می‌کنند در حالی که برخی مربیان و مدیران فاسدند اما کسی به‌سراغ آنان نمی‌رود.» مایلی‌کهن حتی دو، سه بار از زرینچه اسم برد که اشاره به بحث تبانی داشت و خلاصه این حرف‌ها به‌گوش قلعه‌نویی رسید و سرمربی استقلال را که زمان مربیگری تیم‌ملی دل‌خوشی از مایلی‌کهن نداشت، حسابی عصبانی کرد.

قلعه‌نویی قصد داشت جمعه صبح در برنامه ورزش و مردم روی خط برنامه بیاید اما فرصت نشد تا اینکه جمعه‌شب به‌صورت تلفنی در برنامه جهانگیر کوثری صحبت کرد: «در حالی که بحث تبانی یک اتهام بی‌اساس بود و حتی کمیته انضباطی آن را بررسی نکرده بود، سرمربی تیم‌ملی (اینجا را با تاکید گفت) در اهواز جرم را مسجل می‌داند. من از زرینچه آنقدر گله ندارم که از این قضیه ناراحتم...»

پس از برخورد مایلی‌کهن و قلعه‌نویی در اتاق کنفرانس که دو طرف خیلی ساده از کنار هم گذشتند و حتی به یکدیگر نگاهی هم نینداختند و پس از اظهارات مایلی‌کهن در همان کنفرانس که گفت: «استقلال جلوی سایپا تاکتیک نداشت.» حالا با موضع‌گیری جدید قلعه‌نویی، روابط طرفین پیچیده‌تر از قبل شده است. به خصوص اینکه جواب قلعه‌نویی با مایلی‌کهن روی تلکس برخی خبرگزاری‌ها نیز آمده: «آقای مایلی! ما تاکتیک نداشتیم؟ ما که 85 دقیقه روی دروازه شما بودیم.» مایلی‌کهن نشان داده وقتی با یکی سر جنگ دارد به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید: نتیجه اینکه حالا، نوبت مایلی‌کهن است! 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد