فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی کهن به قلعه نویی: ژنرال که هیچ، گروهبان قندلی هم نیستی!


دنیای فوتبال:از دید مایلی‌کهن، گل کاظم برجلو به سایپا یک نشانه غیبی برای توقف کاروان استقلال است که لابد به عقیده مایلی‌کهن شایسته حضور در کورس قهرمانی نبوده است. چیزی که در راستای جملات مذهبی مایلی‌کهن در روزهای قبل نیز هست 

آنچه ساعت 11:53 روز گذشته روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت نه یک بیانیه یا جنجال بزرگ، بلکه نمایی چندباره از شخصیت استثنایی محمد مایلی‌کهن است که در پی بیانیه و شکایت رسمی باشگاه استقلال، بی‌پروا به امیر قلعه‌نویی تاخته است. عصیان کلامی مایلی‌کهن و واژه‌هایی که از سوی او در متن این بیانیه به‌کار برده شده، عجیب‌ترین درگیری کتبی تاریخ فوتبال ایران را به تصویر کشیده است؛ آنچه که البته موقعیت او را به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی به چالش می‌کشد. سوال این است که آیا لازم بود در این شرایط حساس «سرمربی تیم‌ملی» دست به چنین کاری بزند؟


 «مردم عزیز، قهرمان و دوست‌‌داشتنی ایران سربلند و همیشه‌جاوید.»

متن بیانیه با خطاب قرار دادن مردم آغاز شده. مایلی‌کهن با استفاده از کلماتی مثل عزیز، قهرمان و دوست‌داشتنی قصد همسوکردن مردم و افکار عمومی را دارد. مردمی که البته خیلی از آنها دل در گروی استقلال دارند و مشخص نیست چرا به‌زعم مایلی‌کهن این دسته افراد به حساب نیامده‌اند.

 «متاسفانه هم به هنگام مسابقه و هم طی روزهای اخیر مورد هجوم ناجوانمردانه‌ترین الفاظ در میدان مسابقه و بیرون از آنکه تنها از «شعبان‌بی‌مخ‌ها» و «نوچه‌هایشان» برمی‌آید؛ پرداختند!»

صرف‌نظر از نوع جمله‌بندی این قسمت از بیانیه که تسلط حاجی‌مایلی بر دستور زبان فارسی را نشان می‌دهد، او در حالی به الفاظ ناجوانمردانه اشاره می‌کند، که پس از بازی با سایپا هیچ اظهارنظر صریحی از سوی قلعه‌نویی دیده نشده است. شاید منظور از شعبان‌بی‌مخ و نوچه‌ها، همان بیانیه سایت باشد. شاید هم این وسط اتفاقاتی افتاده که ما از آن بی‌خبریم.


 «لذا به‌همین منظور به این آقایان «کوتوله و عوام‌فریب» (کل‌یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای «گروهبان قندلی» شدن هستند اما لقب «ژنرال» را یدک می‌کشند می‌گویم...»


کدها و نشانه‌هایی که مایلی‌کهن می‌دهد، اشاره روشن به امیر قلعه‌نویی است، به کار بردن القابی مثل کوتوله، عوام‌فریب و البته واژه کل‌یوم برای آنها که دوزاری‌شان کج است! اوج عصیان کلامی مردی است که قرار است به جای علی دایی و برای تلطیف فضای اطراف تیم‌ملی روی نیمکت این بنشیند. این همان جایی است که لابد قلعه‌نویی برای شکایت خود به آن استناد خواهد کرد.


 «از گل دقیقه 90 سایپا و پیامی که آن گل به پهنای ایران اسلامی داشته، پند گرفته و هرچه سریع‌تر از «نوچه‌بازی» و «نوحه پروری» برداشته و از کارهای ناثواب و عوام‌فریبی دست بردارند.

اما این قسمت که کلیدی‌ترین بخش بیانیه سرمربی تیم‌ملی است، از دید مایلی‌کهن، گل کاظم برجلو به سایپا یک نشانه غیبی برای توقف کاروان استقلال است که لابد به عقیده مایلی‌کهن شایسته حضور در کورس قهرمانی نبوده است. چیزی که در راستای جملات مذهبی مایلی‌کهن در روزهای قبل نیز هست. اما این عجیب‌ترین شکل نتیجه‌گیری از یک بازی فوتبال است.


 در حسن‌ختام این بیانیه که از اول تا آخر آن، اهانت به امیر قلعه‌نویی است، آمده: «این مطلب شام حال «گنده‌باقالی‌ها»یی که به‌عنوان نوچه در کنار این «آدم‌کوتوله» هستند، نیز می‌شود.»

اگر تا به‌حال کف نکرده‌اید، اشکال از گیرنده شماست و الا فرستنده که اشکالی ندارد!

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد