فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان: استعفای مایلی‌کهن کذب محض است


دنیای فوتبال: رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر یکی از سایت‌های خبری گفت: استعفای محمد مایلی کهن به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.

 علی کفاشیان پس از نشست کمیته تیم‌های ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره اینکه یکی از سایت های خبری امروز با قاطعیت از استعفای مایلی کهن خبر داده بود، عنوان کرد: صبح امروز مایلی‌کهن به فدراسیون فوتبال آمد و برنامه هایش را داد. وی درباره مسابقات تیم ملی و ادامه لیگ صحبت کرد. در این جلسه هیچ بحثی در ارتباط با استعفا مطرح نشد و این موضوع کذب محض است.
وی درباره اینکه مایلی کهن هنوز حکم خود را دریافت نکرده؛ اظهار داشت: وقتی ما اعلام رسمی می‌کنیم که وی سرمربی تیم ملی شده دیگر کفایت می‌کند.
کفاشیان درباره بیانیه مایلی کهن علیه امیر قلعه‌نویی تاکید کرد: ‌این اتفاقی است که افتاده اما معتقدم که نباید رخ می‌داد. ما باید بررسی بیشتری دراین باره به عمل آوریم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه درگیری مایلی کهن با باشگاه استقلال و سرمربی این تیم در حوزه ملی نبوده؛ خاطرنشان کرد: این موضوع در حوزه باشگاهی رخ داده و نباید به تیم ملی کشانده شود. ما از کمیته انضباطی خواستیم مایلی کهن و قلعه‌نویی را احضار و به این موضوع رسیدگی کند.
کفاشیان درباره شایعه برکناری مایلی‌کهن پس از صدور بیانیه گفت: این شایعات همواره وجود دارد اما صحت ندارد. ممکن است شایعه بسازند و بگویند من را هم می‌خواهند برکنار کنند.
وی درباره اینکه به مایلی‌کهن گفته شده از باشگاه استقلال عذرخواهی کند یادآور شد: در جریان این موضوع نیستیم و از آن اطلاعی ندارم.
رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص ممنوع‌المصاحبه شدن مایلی‌کهن عنوان کرد: ما از مایلی‌کهن خواسته‌ایم که صحبت‌هایش را محدود کند. این قانون است که همه مربیان با نظر کمیته‌‌های تیم‌های ملی صبحت کنند.
کفاشیان در رابطه با حاشیه‌های به وجود آمده در فوتبال ایران گفت: همواره وقتی به پایان لیگ نزدیک می‌شویم این اتفاقات بوجود می‌آید. معتقدم باید با وفاق ملی کاری کنیم که حاشیه‌ها از بین برود.
وی در پاسخ به این سئوال که با جابجایی دایی و مایلی‌کهن مشکلات زیادی بوجود آمده گفت: دایی به خاطر نتیجه نگرفتن و دلایل فنی برکنار شد در حالی که مربی جدید هنوز کارش را در بعد فنی آغاز نکرده است که بخواهیم در مورد آن قضاوت کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دستیاران مایلی‌کهن تصریح کرد: بررسی در این زمینه ادامه دارد و تا هفته آینده نام دستیاران مایلی‌کهن اعلام خواهد شد.
کفاشیان درباره اینکه در صورت عدم صعود تیم ملی به جام جهانی خطر برکناری وی را تهدید می‌کند تاکید کرد: مجمع حق دارد هر تصمیمی را بگیرد و من تابع آن هستم.
وی درباره تذکر نمایندگان مجلس اظهار داشت: آنها این وظیفه و حق را دارند که تذکر بدهند و پیگیر اوضاع باشند. ما سعی می کنیم نظرات نمایندگان را مورد توجه قرار دهیم.
کفاشیان در خصوص برخورد نامناسب با خبرنگاران در فدراسیون فوتبال گفت: همواره گفته ام که خبرنگاران به روابط عمومی بیایند و در آنجا مورد پذیرایی قرار بگیرند. 
 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد