فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل دیدارهای امروز جام حذفی فوتبال ایران

   

 دنیای فوتبال:نتایج کامل دیدارهای امروز جام حذفی ایران به شرح زیر است:

*پرسپولیس مقابل سپاهان به برتری رسید 

* استقلال با شکست از مس رفسنجان حذف شد  

*پیروزی پرگل صبا مقابل شموشک 

*راه‌آهن با پیروزی مقابل برق به مرحله بعد صعود کرد

* دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد و در پایان با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید.
در دقیقه 12 مازیار زارع از پشت محوطه جریمه برای پرسپولیس گلزنی کرد.
در دقیقه 73 با خطای بنگر روی علی کریمی پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد، اما این ضربه را مازیار زارع به بیرون زد.
پرسپولیس با این پیروزی در مرحله بعدی باید به مصاف پاس همدان برود.
قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به مازیار زارع و ابراهیم توره از پرسپولیس و احمد جمشیدیان و محسن بنگر از سپاهان کارت زرد نشان داد.

بازیکنان پرسپولیس:
مهدی واعظی، سپهر حیدری، علیرضا محمد(89- آتسو)، مجتبی شیری، نبی‌ا... باقری‌ها، پژمان نوری، علی کریمی، ایوان پتروویچ(90 - بهادر عبدی)، مازیار زارع، ابراهیم توره، علیرضا نیکبخت واحدی (83- فرهاد خیرخواه)
سرمربی: نلو وینگادا

بازیکنان سپاهان:
رحمان احمدی، هادی عقیلی، جلال اکبری، هادی جعفری، فرشاد بهادرانی(51- محرم نویدکیا)، احمد جمشیدیان، مهدی جعفرپور(77- حسین پاپی)، احسان حاج صفی، عماد رضا، محسن بنگر، رسول خطیبی(77- هادی اصغری)
سرمربی: فرهاد کاظمی  

 

*دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران با نتیجه 7 بر 6 به سود تیم مس به پایان رسید تا قهرمان لیگ برتر از جام حذفی خداحافظی کند. 

دیدار تیم های مس رفسنجان و استقلال از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت 15 در ورزشگاه نوش آباد رفسنجان آغاز شد.
ابتدا مس رفسنجان در دقیقه 17 توسط امیر حسین محمدی به گل رسید اما میلاد نوری در دقیقه 26 گل تساوی استقلال را به ثمر رساند.
در دقیقه 27 در پی خطای مدافع مس، استقلال صاحب ضربه پنالتی شد. این ضربه را علی علیزاده زد، دروازه بان مس آن را دفع کرد ولی توپ برگشتی را خود علیزاده در دقیقه 28 وارد دروازه کرد.
بازیکنان مس دست از تلاش برنداشتند و در دقیقه 37 میلاد داودی گل تساوی مس را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی 2 بر 2 خاتمه یابد.
دو تیم در نیمه دوم بازی کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند و فقط در دقایق پایانی بر حملات دو تیم افزوده شد که آن هم بی حاصل بود. در نتیجه این دیدار پس از 90 دقیقه به وقت های اضافه کشیده شد.
در دقیقه 110 ( وقت اضافه) مارتین رائول با خطا در محوطه جریمه استقلال را صاحب پنالتی کرد اما حسین کاظمی این توپ را از دست داد. رائول ای ضربه را دفع کرد.
در ادامه بازی ها دو تیم نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.
در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان با نتیجه 5 بر 4 حریف را شکست داد و در مجموع با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
برای استقلال کاظمی، بیک زاده، منیعی، علیزاده و اکبری پنالتی زدند که اکبری پنالتی آخر را نتوانست به گل تبدیل کند. برای تیم مس نیز محمدی، داودی، دهنوی، عزیزی و دشت پوری پنالتی زدند.
تیم مس رفسنجان در مرحله بعدی باید مقابل ملوان انزلی به میدان برود.
قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی بود. وی از استقلال به پولادی، مجیدی، اکبری، امیرآبادی و علیزاده و از مس به حسین سیروجی و قاسم دهنوی کارت زرد نشان داد.

بازیکنان مس رفسنجان:
مارتین رائول، میثم حاجیان، نادر فتح الهی، محمد رضا سمعیان، شجاع خلیل زاده، سکو فوفانا، قاسم دهنوی، امیر حسین محمدی، نبی ساکی(83- رسول الهی مقدم)، حسین سیروجی(51- محمد عزیزی)، میلاد داودی
سرمربی : اکبر زبردست

بازیکنان استقلال:
اشکان نامداری، هادی شکوری(87- حسین کاظمی)، ابراهیم تقی پور، پیروز قربانی، میثم منیعی، مهدی امیرآبادی، یدا... اکبری، مهرداد پولادی(27- علیرضا عباسفرد)، میلاد نوری(46- هاشم بیک زاده)، علی علیزاده، فرهاد مجیدی
سرمربی: امیر قلعه نویی

*دیدار تیم‌های صبای قم و شموشک نوشهر با نتیجه 6 بر یک به سود صبا به پایان رسید. 

 دیدار تیم های صبای قم و شموشک نوشهر از ساعت 17:45 از مرحله یک هشتم نهایی در ورزشگاه یادگار امام قم آغاز شد.
صبا توانست در دقایق 20 و 29، 42، 50، 68 و 87 توسط فریدون فضلی(2 گل ) محسن بیاتی نیا(2 گل ) عادل کلاه کج و محمد همرنگ به گل برسد. تک گل تیم شموشک را نیز حامد شیری به ثمر رساند.
صبا با این پیروزی در مرحله بعد باید با برنده دیدار مس رفسنجان و ملوان انزلی بازی کند.
قضاوت این مسابقه بر عهده هدایت ا... ممبینی بود. 

 

*دیدار تیم های راه‌آهن و برق شیراز با نتیجه 4 بر یک به سود راه‌آهن به پایان رسید. 

 دیدار تیم‌های راه‌آهن و برق شیراز از ساعت 17:15 از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه اکباتان آغاز شد و در پایان راه‌آهن با نتیجه 4 بر یک حریف خود را مغلوب و به مرحله بعدی صعود کرد.
راه‌آهن ابتدا در دقیقه 18 توسط داود حقی به گل اول رسید سپس همین بازیکن در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. مجتبی زارعی در دقیقه 35 گل سوم این تیم را وارد دروازه برق کرد. در دقیقه 42 احمد مومن زاده گل چهارم راه‌آهن را به ثمر رساند. در دقیقه 90 محسن قائدی پور تک گل برق را زد.
قضاوت این مسابقه بر عهده محمود رفیعی بود. وی از تیم راه‌آهن به حسین پاشایی و از برق به مهدی کریمیان کارت زرد نشان داد. همچنین ستار زارع از برق در دقیقه 72 با کارت قرمز داور روبرو شد.
راه‌آهن با این پیروزی در مرحله بعد باید با تیم دسته اولی تراکتورسازی تبریز روبرو شود. این بازی پنجشنبه 24 اردیبهشت برگزار می‌شود. 
 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد