فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی ایران/ حذف پرسپولیس و صعود صبا


دنیای فوتبال:نتایج دو دیدار جام حذفی ایران به شرح زبر است: 

پرسپولیس با جام حذفی هم وداع کرد 

صبا با شکست مس رفسنجان به نیمه نهایی صعود کرد

* تیم فوتبال پاس همدان برابر پرسپولیس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

این دیدار  در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت 17در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد و در پایان پاس با نتیجه 2 بر یک از سد پرسپولیس گذشت.
جوزف ادیشون در دقیقه 12 و محمد غلامی در دقیقه 31 برای پاس همدان گلزنی کردند. تک گل پرسپولیس را بهادر عبدی در دقیقه 80 به ثمر رساند.
در این دیدار علیرضا فغانی داور مسابقه به مجید غلام‌نژاد، ابوالفضل حاجی زاده، وحید علی آبادیو جواد شیرزاد از پاس همدان کارت زرد و به جوزف ادیشون(دقیقه 69) و وحید علی آبادی(دقیقه 79) کارت قرمز نشان داد.
محمد منصوری نیز از تیم پرسپولیس با دریافت یک کارت زرد جریمه شد.

* ترکیب پاس همدان:
سوشا مکانی، جواد شیرزاد، ابوالفضل حاجی زاده، حنیف عمران زاده، مجید غلام‌نژاد، سید محمد علوی، وحید علی آبادی، مهرداد کریمیان (84 مقداد قباخلو)، جوزف ادیشون، مصطفی چتر آبگون(78 اویس کردجهان) و محمد غلامی(77 شهباز ارگینوف).
سرمربی: وینگو بگوویچ

* ترکیب پرسپولیس:
مهدی واعظی، سپهر حیدری، رحمان رضایی(60 بهادر عبدی)، مجتبی شیری، علیرضا محمد، ایوان پتروویچ(37 فرهاد خیرخواه)، علی کریمی، مازیار زارع، پژمان نوری، ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی(71 محمد منصوری).
سرمربی: نلو وینگادا
پاس پنجشنبه هفته جاری در مرحله نیمه نهایی به مصاف راه آهن خواهد رفت وپرسپولیس پس از اینکه در لیگ برتر پنجم شد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند از جام حذفی هم کنار رفت تا ناکامی هایش در رقابت های داخلی کامل شود. 
 

* تیم فوتبال صبا با نتیجه 3 بر 2 برابر مس رفسنجان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد. 

 این دیدار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ا در ورزشگاه یادگار امام قم و در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد.
قاسم دهنوی در دقیقه 3 و مصطفی محمودی در دقیقه 14 برای مس رفسنجان گلزنی کردند و فریدون فضلی در دقیقه 10؛ محمد نوری در دقیقه 45+2 و مرتضی کاشی در دقیقه 90+5 (از روی نقطه پنالتی) گل های صبا را به ثمر رساند. به این ترتیب صبا در مرحله نیمه نهایی حریف ذوب آهن شد.
صبا یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه 64 از دست داد. اولین مرتیه فریدون فضلی این ضربه را زد که مارتین رائول دروازه بان مس آن را مهار کرد اما داور دستور به تکرار ضربه داد که این مرتبه محمد نوری این پنالتی را زد و بار دیگر رائول این ضربه را مهار کرد.
سعید بخشی زاده داور مسابقه به محمد عزیزی، مصطفی محمدی، فوفانا و قاسم دهنوی از مس رفسنجان و محسن بیات از صبا کارت زرد نشان داد.
مس رفسنجان در دسته اول حضور دارد و پیش از این دیدار 3 تیم لیگ برتری را حذف کرده بود. دیدار نیمه نهایی پنج شنبه بین ذوب آهن و صبا در قم برگزار خواهد شد.  

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد