فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مظلومی: مدیرعامل باشگاه مس قراردادم را پاره کرد


دنیای فوتبال: سرمربی سابق تیم فوتبال مس کرمان گفت: برهانی‌نژاد قرارداد داخلی که با باشگاه امضا کرده بودم را پاره کرد.

پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد اینکه پس از امضای قرارداد؛‌مهدی محمدی سرمربی مس شد،‌عنوان کرد: با باشگاه مس قرارداد داخلی امضا کردم اما در مدت 24 ساعت همه چیز تغییر کرد. با هر پیشنهاد مالی که باشگاه مس داد؛ موافقت کردم اما نمی‌دانم چرا شرایط به گونه‌ دیگری رقم خورد. با این حال برای باشگاه مس آرزوی موفقیت می‌کنم. هر چند در مدت 24 ساعت ناگهان اعلام شد که سیاست باشگاه استفاده از نیروهای بومی است.
وی ادامه داد: با باشگاه مس روابط دوستانه دارم و هر کاری از دستم برآید برایشان انجام می‌دهم. عادت ندارم زمانی که باشگاهی را ترک کنم بگویم چه بود و چه نبود. من با مردم خوب کرمان و کانون هواداران و باشگاه مس ارتباطم را قطع نخواهم کرد.
سرمربی مس کرمان در مورد قرارداد داخلی‌اش گفت: قراردادی که امضا کردم با امضای مدیرعامل همراه و قرار بود ایشان این قرارداد را نزد رئیس هیات مدیره باشگاه ببرد اما گفته شد رئیس هیات مدیره با برخی از بندها موافقت نبوده است. در حالی که ما 10 روز وقت گذاشتیم و روی تک تک بندها موافقت کردیم. آدم‌هایی که بخواهند حقیقت را کتمان کنند به خدا واگذار می‌کنم.
مظلومی درمورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده قراردادهای داخلی معتبر است اظهار داشت: آقای برهانی‌نژاد با دست خودشان هر دو نسخه را پاره کردند و گفتند به توافق نمی‌رسیم. در فوتبال خیلی چیزها دارد دستگیرم می‌شود و می‌فهمم همه چیز فوتبال این نیست که صداقت داشته باشی و ذهنت را برای کار در زمین فوتبال به کار بگیری. خیلی چیزهای دیگر هم هست که من آنها را ندارم.
وی در مورد آینده کاری خود تاکید کرد:‌ سه باشگاه با من تماس گرفتند اما به هیچ کدام پاسخ ندادم. روز اول که چنین اتفاقی برایم افتاد دلخور شدم اما بعد با خودم گفتم چرا باید دلخور شوم. فوتبال ایران همین است اگر بخواهم حرف بزنم برخی دیگر نمی‌توانند در کرمان زندگی کنند.
مظلومی درباره شایعه حضور در استقلال تصریح کرد: هیچ صحبتی با من نشده و قرار نیست سرمربی استقلال شوم چرا که تا دیروز کارم با مس تمام شده بود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
mahiar جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 18:44

سلام
خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 3 سه تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با رنک 1به بالا یا بازدید 100تا در روز

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

حتما اول لینک ما را قرار دهید وبعد ایمیل کنید
خبر بدید
-------------------------
همچنین با وبلاگهایی که تازه شروع به کار کردند یاهر رنک وبازدیدی دارندواگر لینک www.tafrihi.com رو با نام
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
بگذارند دراین قسمت
http://www.tafrihi.com/list/
که به معرفی سایت ها ووبلاگها میپردازیم وبازدید خوبی هم از گوگل دارند ورنک2 دارد شمارا دراینجا معرفی میکنیم

اگر میخواهید لینکتان در قسمت معرفی سایتها قرار بگیرید حتما لینک مارا به همین عنوان قرارداده ودر ایمیل اعلام کنید که برای قسمت معرفی در لینک معرفی سایت ها
-------------------------------
همچنین

عکس هایی زیبا و جدید از لیلا اوتادی تک تک
عکس هایی از مدلهای جدید مانتو ایرانی
عکسهایی زیبا از مدل های جدید روسری
مسابقه دانشجویی دختر شایسته روسیه2009 جدید
عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم برلین
عکس هایی زیبا وقشنگ از هدیه تهرانی
عکس هایی ازدختران شایسته جهان
عکسهایی جالب وزیبا از المپیک حیوانات
عکس هایی از نمایش مد لباس مالزی
عکس هایی ستارگان هالیوود در جشن مد نیویورک
جدیدترین عکس های اضافه شده از نانسی خواننده عرب دراینجا
عکس عروسی لیلا فروهر

همه همه را میتوانید به صورت مستقیم از اینجا ببینید
http://tafrihi.com/toplink/axs.htm
-------------------------

www.tafrihi.com
بای

مدیریت سایت mdake.com جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 22:33

تبادل لینک با تمام ویمسترهای فارسی زبان .

مدیریت سایت mdake.com جهت تبادل لینک با تمام وبمسترهایی فارسی زبان اعلام آمادگی میکند .

جهت تبادل لینک ، با ایجاد لینک سایت mdake.com در وبلاگ خویش با عنوان " دانلود رایگان نرم افزار " و تماس با ایمیل ما نسبت به قرار گرفتن لینک خود در دایرکتوری سایت اقدام نمایید .

منتظر تماس شما هستیم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد