فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

صادقی: استقلال را محترمانه کنار گذاشتم


دنیای فوتبال: مدافع تیم فوتبال مس کرمان گفت: در استقلال هیچکس دلش به حال هواداران نمی‌سوزد و من این تیم را محترمانه کنار گذاشتم.

امیر حسین صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره شایعه عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس اظهار داشت: قراردادی با باشگاه پرسپولیس امضا نکردم. اگر قرارداد می‌بستم همه متوجه می شدند؛ البته با این باشگاه صحبت‌ها و مذاکراتی انجام دادم. روز آینده هم به کرمان می‌روم تا آخرین مذاکره را با باشگاه مس انجام دهم.
وی ادامه داد: یکی از دلایلی که با پرسپولیس وارد مذاکره شدم این است که در یک و سال و نیم گذشته که از استقلال جدا شدم هیچ تماسی از طرف مسئولان باشگاه نداشتم. فقط هواداران استقلال با من در این مورد صحبت کردند. کدام یک از مسئولان باشگاه با من تماس گرفتند تا به استقلال برگردم؟ حتی آنهایی که دم از استقلالی بودن می‌زدند، در این چند روز با من تماس گرفتند تا مرا به تیمی دیگر ببرند.
مدافع سابق استقلال در مورد اینکه آیا قلعه نویی خواهان رفتن او به تیم دیگری است گفت: اصلا اینطور نیست. بحث آقای قلعه نویی جدا است. ایشان استاد من بوده و بحثی در مورد ایشان ندارم. منظور آدم‌های دیگری هستند که دلشان به حال استقلال و هوادارش نمی‌سوزد و فقط به دنبال شهرت هستند نه چیز دیگری. چرا در استقلال مربی و مدیرعامل پس از قهرمانی اینچنین با هم حرف می‌زنند.
صادقی تاکید کرد: پیش بینی می‌کنم فصل آینده روزگار سختی برای استقلال در پیش خواهد بود و همان اتفاقاتی که فصل گذشته و در زمان سرمربیگری ناصر حجازی رخ داد بار دیگر در استقلال تکرار شود. تازه آن زمان ما بازیکنان خوبی داشتیم. فصل آینده که مشخص نیست چه بازیکنانی در استقلال حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به جناح بندی‌ها در باشگاه استقلال عنوان کرد: هر کس طرفدار شخصی است. آنها طرفدار باشگاه نیستند. نباید برای آدم‌ها مربی و بازیکن مهم باشد؛ باید خود باشگاه اهمیت داشته باشد.
مدافع فصل گذشته مس در مورد اینکه چه نفراتی در باشگاه این گونه رفتار می‌کنند، اظهار داشت: اگر ‌بخواهم صحبت کنم آن موقع سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.
صادقی در مورد تیم آینده‌اش گفت: تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان زیادی باقی مانده است اما همانگونه که استقلال من را محترمانه کنار گذاشته من هم این تیم را محترمانه کنار می‌گذارم. برخی فقط هواداران را مقابل بازیکن قرار می‌دهند روز آینده تکلیف من با باشگاه مس مشخص می‌شود اما برای انتخاب نهایی عجله نمی‌کنم زیرا از چند باشگاه پیشنهاد دارم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد