فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بهانه‌های جدید نیکبخت/بدون بزرگان تمرین نمی‌کند


دنیای فوتبال:شاید «حسادت» تنها واژه‌ای باشد که علیرضا نیکبخت روی آن این روزها زوم کرده. البته این حس شاید در وجود اکثر ستاره‌های بزرگ فوتبال‌ ما به وجود بیاید، وقتی می‌بینند توانایی انجام کاری را دارند ولی با وجود یکسری موارد و اشخاص نمی‌توانند به آن دست پیدا کنند. 

نیکبخت ما‌ه‌های قبل به‌رغم حاشیه‌هایی که در مورد او وجود داشت و تمام مطبوعات روی شکم برآمده‌اش زوم کرده بودند و او را 100 کیلویی می‌خواندند، به تیم ملی دعوت شد تا دایی بتواند از این مرد صد کیلویی نهایت استفاده را در سمت چپ تیم ملی ببرد. البته نیکی درآن زمان یکی از بازیکنان خوب و گلزن پرسپولیس محسوب می‌شد و با 9 گل زده در لیگ برتر توانسته بود در رده دوم جدول گلزنان تکیه زند. ولی نیکبخت با کمی سهل‌انگاری و حواسپرتی شانسی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید از دست داد و برای یک بازی حساس از سفیدپوشان جا ماند. همین دلیلی شد که او بعد از محاکمه در محضر قاضی شریفی نتواند دیگر در تیم ملی جایی داشته باشد.

گله نیکی از قطبی

افشین قطبی بعد از برکناری علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی بر مسند سرمربیگری تکیه زد. البته به زعم خیلی‌ها تنها هدف افشین قطبی از حضور درایران همانگونه که در اکثر مصاحبه‌هایش عنوان کرده، علاقه‌اش و نشستن بر صندلی سرمربیگری تیم ملی بود. او بعد از حضورش بلافاصله لیست بازیکنان دعوت شده را ارائه کرد که هفت سهمیه آن متعلق به پرسپولیس بود. در این بین علیرضا نیکبخت به دلیل مشکلاتش که ذکر کرده بودیم حق دعوت شدن نداشت اما مسئولان پرسپولیس با به آب و آتش زدن اجازه دعوتش را از بزرگان گرفتند. اما قطبی اصلا اعتقادی به نیکی نداشت. حالا نیکبخت مجبور است با نبودن بازیکنان دعوت شده پرسپولیس به تیم ملی که اکثر آنها سابقه کمتری نسبت به او داشتند، در زمره سرخپوشان تمرین کند.

 پول بهانه است

«تا پول ندهند سرتمرین حاضر نمی‌شوم» این گفته مرد شماره 10 پرسپولیس است. اماتاکنون که از حضور نیکی در تاریخ فوتبال می‌گذرد، سابقه نداشته او به دلیل مشکلات مالی در سر تمرین تیمش حاضر نشود و دیگر خیلی‌‌ها به این موضوع واقف هستند. شنیده می‌شود نیکی به دلیل آنکه مجبور است به نبودن بزرگان در بین بازیکنانی که به دید خودش کمی بی‌نام و نشان هستند تمرین کند، ناراحت است و به همین خاطر موضوع مالی را به میان کشیده تا در نبودن ملی‌پوشان او هم در زمره پرسپولیس نباشد. 

  

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد