فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری‌فرد: امیدوارم مسئولان دنبال آسیایی شدن سپاهان نباشند


دنیای فوتبال: مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: امیدوارم طوری نشود که فرد یا مسئولی دنبال آسیایی شدن تیم سپاهان باشد.

محمد حسن انصاری فرد در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره فینالست شدن راه آهن در جام حذفی اظهار داشت: برای اولین بار است که راه آهن توانسته به این مرحله صعود کند. این موضوع برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است اما این دلیل نمی شود که به فینالیست شدن قناعت کنیم.
وی افزود: هدف ما کسب قهرمانی در این مسابقات است. کادر فنی و بازیکنان برای رسیدن به این جایگاه زحمات زیادی کشیده اند. بازیکنان از انگیزه لازم برخوردار هستند. ما در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برنامه ریزی خود برای جام حذفی را آغاز کردیم.
انصاری فرد در مورد عملکرد تارتار تصریح کرد: او در این مدت نتایج خوبی کسب کرده و در این مدت درایت خود را به کار گرفته است. این مربی روی مسائل روحی هم تحول ایجاد کرد. او آینده خوبی در زمینه مربیگری خواهد داشت. با توجه به این وضعیت به قهرمانی تیم در جام حذفی خوشبین هستم. البته از زحمات یاوری هم نباید به راحتی گذشت.
مدیرعامل راه آهن در پاسخ به این سئوال که چرا با برگزاری بازی برگشت در روز تعطیل (جمعه اول خرداد) موافقت کرده؛ گفت: به دلیل شرایط تیم ملی سازمان لیگ از ما خواست با تغییر تاریخ بازی ها موافقت کنیم و ما هم به همین دلیل با تغییر تاریخ بازی ها موافقت خود را اعلام کردیم. البته من ابتدا موافق نبودم اما با توجه به توانایی های فنی بازیکنان این مورد را قبول کردم.
وی تصریح کرد: با این حال آن زمان به ما گفتند بازی تیم ملی سوم خرداد است و ما هم به همین دلیل مخالفتی نکردیم اما اگر قرار باشد بازی تیم ملی 5 خرداد برگزار شود من به سازمان لیگ نامه خواهم زد که تاریخ بازی برگشت تغییر کند.
انصاری فرد در ارتباط با اینکه گفته می شود ذوب آهن برای رسیدن به قهرمانی؛ هدف آسیایی شدن تیم سپاهان را نیز دنبال می کند گفت: به هر حال تیم های اصفهانی در حالی که با هم رقابت دارند به هنگام منافع؛ هوای هم را دارند. امیدوارم مسئولان ورزشی تهران و مردم شهر ری هم از ما همین حمایت ها را به عمل آورند و کنار ما قرار گیرند.
وی یادآور شد: امیدوارم اکنون که همه این روزها از فوتبال پاک می گویند مسئولان هم برای بازی فینال به برگزاری فوتبال پاک نظر ویژه ای داشته باشند و خدای نکرده طوری نشود که فردی یا مسئولی دنبال این باشد که سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا برود. بازیکنان راه آهن برای رسیدن به فینال زحمت کشیده اند و نباید حقی در این دو بازی تضییع شود. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد