فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قلعه‌نویی: امیدوارم دونگا، جانواریو را به تیم ملی دعوت کند


دنیای فوتبال: سرمربی تیم استقلال تهران گفت: امیدوارم سرمربی تیم ملی برزیل، جانواریو را به تیم ملی برزیل دعوت کند.

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین روز شنبه استقلال در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی برزیل در خصوص فوتبال این کشور اظهار داشت: برزیل یکی از تیم‌های پرقدرت دنیا است که همیشه در این رشته حرف اول را می‌زند. مردم ایران فوتبال برزیل را دوست دارند و همیشه مسابقات تیم ملی این کشور را دنبال می‌کنند.
وی در خصوص جانواریو بازیکن برزیلی استقلال گفت: ابتدا باید در خصوص خصوصیات اخلاقی و انسانی فابیو صحبت کنم. او علاوه بر مسائل فنی درس های خوبی به بازیکنان استقلال داد. جانواریو موفق شد گل قهرمانی استقلال را که برای ما بسیار ارزشمند بود به ثمر برساند. امیدوارم دونگا سرمربی تیم ملی برزیل به خاطر بازی های خوبی که جانواریو در تیم استقلال انجام داد او را به تیم ملی کشورش دعوت کند. این بازیکن در خط میانی بسیار ارزشمند است و می‌تواند در تیم ملی برزیل نیز حضور داشته باشد.
در پایان خبرنگاران برزیلی اعلام کردند نام اصلی فابیو جانواریو، فابیو ژانو آریو است و دوست داریم نام او را به درستی تلفظ کنید. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد