فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

قرارداد 2 ساله امیر قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان


دنیای فوتبال: رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان از قرارداد 2 ساله با قلعه نویی خبر داد و گفت: 80 درصد کار این مربی با باشگاه سپاهان تمام شده است.

محسن پورسینا عنوان کرد: در کل قرارداد به تفاهم رسیده ایم و بنا بر درخواست قلعه نویی پس از بازی استقلال مقابل الجزیره امارات کار را تمام خواهیم کرد.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان اصفهان ادامه داد: قرارداد قلعه نویی 2 ساله و از نظر مالی یک ساله است و در پایان سال دو طرف می توانند قرارداد را یک سال دیگر تمدید کنند.
پورسینا درباره مبلغ قرارداد قلعه نویی اظهار داشت: درباره این موضوع هنوز صحبتی با مدیر برنامه های وی نشده و پس از پایان بازی استقلال در لیگ قهرمانان درباره این موضوع هم به توافق خواهیم رسید.
رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان اصفهان درباره تغییراتی که قلعه نویی در نیمکت سپاهان به وجود خواهد آورد گفت: باشگاه سپاهان یک کادر کامل دارد و تمایل دارد این کادر را حفظ کند.
وی افزود: قلعه نویی دو یا 3 نفر را به کادر فنی تیم اضافه خواهد کرد ولی سرپرست تیم تغییر نخواهد کرد. احتمالاً دستیار اول، یک مربی بدنساز و مربی دروازه بان ها به تیم سپاهان اضافه خواهند شد.
پورسینا تاکید کرد: تغییری در مدیریت باشگاه سپاهان به وجود نخواهد آمد و ساکت همچنان مدیرعامل باقی خواهد ماند. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد