فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

هدایتی: حتی یک سهم پرسپولیس را هم خریداری می‌کنم


دنیای فوتبال: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من هم جزیی از مردم هستم حتی یک سهم از سهام پرسپولیس را خریداری می‌کنم.

حسین هدایتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره واگذاری سهام پرسپولیس تصریح کرد: همیشه خودم را به عنوان خادم پرسپولیس می‌دانستم و این تیم را که جوانان زیادی را به خود مشغول کرده از صمیم قلب دوست دارم.
وی اظهار داشت: اگر من هم جزیی از مردم هستم مطمئن باشید حتی یک سهام پرسپولیس را خریداری خواهم کرد تا خدمتگذار این تیم باقی بمانم. 
وی افزود: امیدوارم با اجرایی شدن خصوصی سازی هر چه سریعتر شاهد تقویت فوتبال ملی و باشگاهی مخصوصا در پرسپولیس و استقلال باشیم تا این تیم‌ها نسبت به گذشته در جایگاه بهتری قرار گیرند.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل الشباب عربستان خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم. چون باید به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنیم. چشم انتظار حضور مردم در ورزشگاه آزادی هستیم. با پتانسیل موجود در تیم پرسپولیس شک ندارم می‌توانیم با حمایت 100 هزار نفری، الشباب را شکست دهیم و ناکامی‌های نمایندگان را در لیگ قهرمان آسیا را که بحث ملی است،‌ جبران کنیم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد