فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باشگاه سپاهان: قلعه‌نویی برای مذاکره با هر تیمی آزاد است


دنیای فوتبال: مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کردند امیر قلعه نویی آزاد است برای انتخاب تیم جدیدش با هر تیمی مذاکره کند.

امیر قلعه نویی قبل از آنکه همراه استقلال برای رویارویی با الجزیره، ایران را به مقصد امارات ترک کند، برای پیوستن به سپاهان مذاکرات جدی انجام داد. محمد رضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در این زمینه اعلام کرد که پس از بازگشت کاروان استقلال از ابوظبی مذاکرات را با این مربی نهایی خواهند کرد، ‌اما سرمربی استقلال با مسئولان بن یاس امارات وارد مذاکره شد تا احتمال حضورش در اصفهان کمرنگ تر از قبل شود.
مسئولان باشگاه سپاهان در واکنش به اتفاق رخ داده اعلام کردند امیر قلعه نویی قرارداد رسمی با این باشگاه نبسته و به همین دلیل آزاد است برای انتخاب تیم جدیدش با گزینه های متعددی وارد مذاکره شود.
مسعود تابش، قائم مقام باشگاه سپاهان در این زمینه اظهار داشت: قبل از آنکه قلعه نویی با استقلال راهی امارات شود مذاکراتی با وی برای هدایت تیم سپاهان انجام دادیم. با این حال مذاکره این مربی با مسئولان اماراتی خلاف مقررات نیست زیرا وی هیچ قرارداد نهایی با ما امضا نکرده و می تواند با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.
وی ادامه داد: علاوه بر قلعه نویی چند مربی دیگر را مدنظر داریم و چنانچه با وی به توافق نهایی نرسیم با نفرات بعدی مذاکره خواهیم کرد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد