فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

وینگادا: با شعار تماشاگران بازیکن تعویض نمی‌کنم


دنیای فوتبال: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در هر تیمی که مربی باشم با شعار تماشاگران بازیکن تعویض نمی‌کنم.

نلو وینگادا ابتدا نعیم سعداوی را به سالن خبری فرستاد اما به دلیل اصرار مسئولان AFC سرمربی پرسپولیس مجبور شد در نشست خبری شرکت کند.
وی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. من به دلیل اجباری که بود آمدم زیرا شخصی که مریض است باید استراحت کند. من به رسانه‌ها بی‌احترامی نکرده‌ام.
سرمربی پرسپولیس در مورد مسابقه گفت: این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها قهرمانان واقعی هستند و با این پیروزی چهارشنبه هفته آینده در کشور ایران به مصاف بنیادکار خواهیم رفت.
وی ادامه داد: به اسامی بازیکنان کاری ندارم و بازیکنان را بر اساس آمادگی‌شان در ترکیب قرار می‌دهم. چه در پرسپولیس مربیگری کنم و چه در هر جای دیگری؛ با شعار و فشار تماشاگران بازیکنی را تعویض نمی‌کنم.
وینگادا تصریح کرد: بازیکنان ما مردان پیروز مسابقه بودند. الشباب تیم کوچکی نیست و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست. این تیم 5 بازیکن ملی‌پوش دارد که همگی آنها در دیدار با ایران حضور داشتند. در آن مسابقه که عربستان پیروز شد پرسپولیس هیچ ملی‌پوشی نداشت. این نشان می‌دهد که الشباب چه تیم فوق‌العاده‌ای است.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شعار تماشاگران از چه ناحیه‌ای است تصریح کرد: نمی‌دانم این شعارها از کجا آب می‌خورد اما اگر قرار باشد من با شعار بازیکنی را تعویض کنم بهتر است مربی پرسپولیس نباشم. فرق من با تماشاگران این است که هر روز با بازیکنان کار می‌کنم و شرایط آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهم.
وینگادا اختلاف نظر خود را با کریم باقری را نیز تکذیب کرد و گفت: هیچ اختلافی میان ما وجود ندارد. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد