فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

انصاری فرد :به ساعت بازی با بنیادکار اعتراض می کنیم


دنیای فوتبال:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه باشگاه در تعیین ساعت بازی های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نقشی نداشته است، گفت: به ساعت بازی با بنیادکار اعتراض خواهیم کرد.

برگزاری بازی دیروز پرسپولیس مقابل الشباب در ساعت 17 بعد از ظهر و مشکلات ناشی از آن ، علاوه بر اعتراض بازیکنان پرسپولیس ، روی کیفیت بازی در نیمه اول هم تاثیر زیادی گذاشته بود. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند برگزاری بازی ها در هوای گرم به شدت به سود بازیکنان عرب است از این رو فدراسیون فوتبال باید این موضوع را در نظر داشته باشد.

در پی این موضوع ، "عباس انصاری فرد " درباره ساعت بازی پرسپولیس مقابل الشباب و بنیاد کار گفت : فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا ساعت این بازی های را تعیین کرده اند و باشگاه در تعیین این ساعت هیچ نقشی نداشته است .

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد : اگر مسئولان فدراسیون فوتبال مدرکی دال بر اینکه باشگاه به فدراسیون فوتبال و یا کنفدراسیون آسیا ساعت 17 را برای بازی مقابل الشباب و بنیاد کار اعلام کرده است، به همه نشان بدهند .

انصاری فرد گفت : باشگاه به این موضوع اعتراض کرده است و قصد داریم به زمان بازی با بنیاد کار اعتراض کنیم تا بازی یک ساعت دیرتر یعنی ساعت 18 برگزار شود.

عزیز الله محمدی رئیس سازمان لیگ برتر و نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم درباره این موضوع گفت : ساعت همه بازی ها را باشگاه به فدراسیون و فدراسیون هم به کنفدراسیون آسیا اعلام کرده و فدراسیون در تعیین این ساعت هیچ نقشی نداشته است .

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد : اگر باشگاه پرسپولیس قصد تغییر در ساعت بازی مقابل بنیادکار را دارد باید رسماً به روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کند تا این موضوع بررسی شود ولی درباره شدن یا نشدن این موضوع نمی توانم صحبت کنم چون نظر نهایی را کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می کند . 
 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد