فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بیهوشی بازیکنان تراکتورسازی و جشن و پایکوبی تا نیمه‌های شب


دنیای فوتبال: شماری از بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از صعود به لیگ برتر بیهوش شدند.

پس از اینکه تراکتورسازی مقابل آلومینیوم هرمزگان به پیروزی رسید و جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد هواداران پر شور و حال این تیم تبریزی به زمین چمن وارد شدند و بر اثر ازدحام جمعیت و استقبالی که از بازیکنان این تیم شد، بازیکنانی مثل سید حسینی، مسعود ابراهیم زاده و امیر محبی و .... از حال رفتند.

* فراز کمالوند، سرمربی تراکتورسازی پس از بازی در حالی که شمار زیادی از هواداران این تیم قصد در آغوش گرفتن وی را داشتند توسط یگان ویژه نیروی انتظامی اسکورت شد تا بتواند از خیل جمعیت عبور کند.

* هواداران تراکتورسازی که با این صعود انتظار 8 ساله شان برای حضور در لیگ برتر به پایان رسیده بود، در خیابان های تبریز تا نیمه های شب به جشن و پایکوبی پرداختند. برخی از افراد حاضر در تبریز می گویند میزان خوشحالی هواداران تراکتورسازی از شادی آنها در هنگام صعود ایران به جام جهانی 98 بیشتر بود.

* هواداران تراکتور قبل از شروع بازی از ساعت 9 صبح منتظر باز شدن درها بودند و در حالی که ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تراکتور 4 هزار نفر است سه برابر این جمعیت در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند. 
 

*جمعی از هواداران در حمایت از  میر حسین موسوی در انتخابات شعار دادند. 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد