فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

خلیلی از تیم ملی کناره‌گیری کرد


دنیای فوتبال: محسن خلیلی از تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد.

محسن خلیلی؛ مهاجم تیم ملی پس از جلسه‌ با افشین قطبی به دلیل مصدومیت از تیم ملی کناره‌گیری کرد.
خلیلی که در جریان دیدار با کره شمالی آسیب دید؛ با تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نیاز به تمرینات اختصاصی دارم و تصور کردم بهتر است از تیم ملی کنار بروم. از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوار هستم در دو بازی آینده بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. حالا به عنوان یک هوادار با حضور در ورزشگاه آزادی تیم ملی را تشویق می‌کنم.
دیدار ایران و امارات ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد