فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حذف ایتالیا با شکست سنگین مقابل برزیل


دنیای فوتبال: قهرمان فوتبال جهان مقابل برزیل شکست خورد و از صعود به دور بعدی جام کنفدراسیون‌ها بازماند.

تیم ایتالیا یکشنبه شب در آخرین مسابقه دور مقدماتی جام کنفدراسیون‌ها در گروه دوم برابر برزیل با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. ایتالیا دروازه خود را برابر لوئیس فابیانو 37 و 43 و آندره دوسنا 45( بازیکن ایتالیا) باز شده دید. با این نتیجه برزیل 9 امتیازی شد و در صدر گروه ایستاد.
در آخرین دیدار این گروه مصر مقابل آمریکا با 3 گل شکست خورد. چارلی دیویس 22 ، مایکل برادلی 63 و کلینت دمپسی 71 زننده سه گل آمریکا بودند. آمریکا در پایان مسابقات دور مقدماتی همچون ایتالیا و مصر، صاحب 3 امتیاز شد اما به علت تفاضل گل بهتر صعود کرد.
با خاتمه مسابقات دور مقدماتی، تیم های اسپانیا و آفریقای جنوبی ازگروه اول و برزیل و آمریکا از گروه دوم به دور نیمه نهایی صعود کردند. به این ترتیب روز چهارشنبه در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی اسپانیا و آمریکا به مصاف هم می روند. روز پنجشنبه نیز برزیل با آفریقای جنوبی انجام خواهد شد.

جدول رده بندی:
1- برزیل 9 امتیاز
2 - آمریکا 3 امتیاز
3 - ایتالیا 3 امتیاز
4 - مصر 3 امتیاز 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد