فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

منیعی: فرهاد مجیدی عامل جدایی‌ام از استقلال بود


دنیای فوتبال: هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد مجیدی عامل جدایی‌ من بود.

میثم منیعی در گفت و گویی پیرامون جدایی‌اش از استقلال و پیوستن به مس کرمان اظهار داشت: هنوز با باشگاه مس قرارداد داخلی امضا نکرده‌ام. یک پیشنهاد مالی بسیار خوب از پرسپولیس دارم. البته تفاهم‌نامه‌ای میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امضا شده اما واعظ آشتیانی موافقت کرده که به پرسپولیس بروم. در این مورد هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما امیدوارم مجبورم نکنند که به پرسپولیس بروم.
وی در مورد اینکه چرا از استقلال جدا شد، تاکید کرد: تنها عامل جدایی من فرهاد مجیدی است. اتفاقاتی را دیدم که اگر زودتر از اینها متوجه می شدم استقلال را ترک می‌کردم. متاسفانه مجیدی نفوذی در استقلال پیدا کرده که به این تیم ضربه خواهد زد. البته با درایتی که واعظ آشتیانی دارد، ‌می‌تواند مسایل را جمع و جور کند.
منیعی تصریح کرد: عامل جدایی پیروز قربانی نیز همین بازیکن بود. من فکر می‌کردم فرهاد مجیدی دوست من است اما رفتار او نشان داد که بعضی‌ها به خاطر فوتبال به برادرشان هم رحم نمی‌کنند. حتی چندین مرتبه به گوش من هم رسید که این بازیکن خبر می‌برد و خبر می‌آورد اما واکنشی نشان ندادم.
این بازیکن پیرامون اینکه آیا با مرفاوی صحبتی داشته یا خیر، گفت: او مربی نیست که بتواند حاشیه‌ها را جمع کند. آنقدر بزرگ شده‌ام که صمد مرفاوی از نیمکت‌نشینی من در استقلال هراس دارد. خدا را شکر می‌کنم که این موضوع را زود متوجه شدم.
منیعی خاطرنشان کرد: سال گذشته خیلی سختی کشیدم، اما مرفاوی حرف و عملش یکی نبود. او در ابتدا گفت تو نفر اول جناح چپ ما هستی و فردا گفت اگر بازی نکردی نباید اعتراض کنی. همین صحبت‌های او، من را از استقلال جدا کرد. او آدم صادقی نیست و فصل آینده باید جواب هواداران استقلال را بدهد.
این بازیکن یادآور شد: صحبت‌هایی با مسئولان پرسپولیس انجام داده‌ام اما شاید به خاطر هواداران استقلال به این تیم نروم و پس از یک فصل حضور در مس به استقلال برگردم. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
milioner یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 17:01

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد