فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تاریخ مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد


دنیای فوتبال: زمان برگزاری مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

لیگ قهرمانان آسیا در مرحله جدیدی قرار گرفته است. پس از رقابت‌های سال 3-2002 این برای اولین بار است که پس از حذف محدودیت ها توسط فدراسیون فوتبال آسیا 2 تیم از یک کشور می‌توانند در چارچوب این رقابت‌ها با یکدیگر روبه‌رو شوند.
بنابراین، برخلاف دوره قبلی مرحله یک چهارم نهایی می‌تواند شاهد رویارویی باشگاه های ژاپنی ناگویا گرامپوس و کاوازاکی فونتالا و 2 تیم کره ای پوهانگ استیلرز و اف. سی سئول باشد.
هواداران می‌توانند منتظر نبردهای درون قاره‌ای هیجان انگیزی باشند که در آن غول‌های الاتحاد عربستان و کاوازاکی با یکدیگر زورآزمایی کنند یا اینکه پاختاکور با ام صلال قطر، غول‌کش‌های مرحله گروهی دیدار کند.
ناگویا، ام صلال، اف.سی سئول و پوهانگ برای اولین بار است که به این مرحله از رقابت‌ها راه می‌یابند اما هر چهار تیم اشتیاق و استعداد فراوانی درمرحله گروهی از خود نشان داده اند و جهش کافی برای رسیدن به این مرحله را انجام داده‌اند.
تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی:
ام صلال (قطر)
بنیادکار (ازبکستان)
الاتحاد (عربستان)
پاختاکور (ازبکستان)
ناگویا گرامپوس (ژاپن)
کاوازاکی فرونتالا (ژاپن)
اف.سی سئول (کره جنوبی)
پوهانگ استیلرز (کره جنوبی)

تاریخ مسابقات یک چهارم نهایی:
گروه یک- اول و دوم مهر
گروه 2- 8 مهر
این مرحله به صورت آزاد برگزار می‌شود و اتفاقات مختلفی ممکن است رخ بدهد که فدراسیون فوتبال آسیا معیارهایی به شرح زیر برای کنترل آنها در نظر گرفته است.
1: اگر یک تیم با دو تیم شرقی دیدار کند، اول مهر ماه به میدان خواهد رفت.
2: اگر یک تیم با یک تیم شرقی(میزبان) و یک تیم غربی(میهمان) دیدار کند، دوم مهر به میدان خواهد رفت مگر اینکه هر دو تیم توافق کنند اول مهر به رقابت بپردازند.
3: اگر یک تیم با یک تیم غربی (میزبان) و یک تیم شرقی (میهمان) دیدار کند، اول مهر به میدان خواهد رفت مگر اینکه هر دو تیم توافق کنند که دوم مهر به میدان بروند.
4: اگر یک تیم با دو تیم غربی دیدار کند، دوم مهر به میدان خواهد رفت. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد