فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

احتمال ادامه همکاری قطبی و تیم ملی؛ نزدیک به صفر


دنیای فوتبال: با توجه به اختلاف مالی زیاد مسئولان فدراسیون فوتبال با قطبی، وی شانس بسیار اندکی برای ادامه فعالیت در تیم ملی ایران دارد.

پس از ارائه برنامه 4 ساله از سوی قطبی به مسئولان فدراسیون فوتبال، بررسی ها در این زمینه آغاز شد، اما مبلغ پیشنهادی از سوی قطبی تاکنون مورد تائید فدراسیون قرار نگرفته است.
مهدی تاج، نایب رئیس اول فدراسیون در این زمینه به خبرنگار ورزشی فارس گفت: مبلغی که از سوی مدیر برنامه های قطبی به ما داده شده مورد تائید قرار نگرفته و در این زمینه اختلاف داریم، بنابراین برای آنکه قطبی بتواند همچنان به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی بنشیند باید از مبلغ پیشنهادی خود بکاهد.
با این حال حاجی باقر، مدیربرنامه های قطبی مبلغ پیشنهادی از سوی فدراسیون را در شان این مربی ندانست و به فارس گفت: متاسفانه اختلاف مالی ما با فدراسیون بسیار بالا است و من زمانی که این مبلغ را به قطبی اعلام کردم، سرمربی تیم ملی تعجب کرد.
وی ادامه داد: برخلاف برخی شایعات در روزهای اخیر تاکنون هیچ فردی از فدراسیون با قطبی تماس نگرفته و مذاکره با این مربی فقط از سوی من به عنوان مدیر برنامه انجام می شود و با قاطعیت اعلام می کنم که هیچ توافقی در این زمینه حاصل نشده است.
گفته می شود اختلاف مالی قطبی با فدراسیون بسیار جدی است و پیشنهاد قطبی 2 برابر مبلغ مورد نظر فدراسیون است. این شرایط نشان می دهد که شانس این مربی برای ادامه فعالیت در تیم ملی نزدیک به صفر است. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 1 + ارسال نظر
milioner یکشنبه 7 تیر 1388 ساعت 17:14

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810
ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد