فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کنم


دنیای فوتبال: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان قصد رفتن به تراکتورسازی را ندارم و با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

کریم باقری در گفت‌وگویی اظهار داشت: شب گذشته از خارج از کشور به تهران بازگشتم و امروز برای روشن شدن وضعیتم و گفت‌وگو در مورد مشکلات باشگاه پرسپولیس به دیدار انصاری‌فرد رفتم و نظرات خودم را به او اعلام کردم.
وی اضافه کرد: پس از اینکه از ایران خارج شدم اظهار نظرات زیادی درباره ترک پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده است. من به مردم تبریز صعود تراکتورسازی را تبریک می‌گویم ولی به هیچ عنوان قصد رفتن به این تیم را ندارم و قطعا فقط با پیراهن پرسپولیس پس از دو سال از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
باقری در جواب این سئوال که شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با شما مذاکره داشته است؛ عنوان کرد: درباره حضور در تراکتورسازی خیر،‌ اما در مورد مسائل تراکتورسازی همیشه با یکدیگر در تماس بودیم و در خصوص مسائل مختلف و موفقیت تراکتورسازی صحبت می‌کردیم اما هیچ قولی از طرف من به ایشان درباره حضورم در تراکتورسازی مطرح نبود اما باز هم اگر ایشان مثل همیشه از من نظر بخواهند به عنوان یک دوست در خدمتشان خواهم بود.
باقری در خصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس گفت: از فردا تمرینات را شروع خواهیم کرد و سعی می‌کنم با کمک بازیکنان تا زمان انتخاب سرمربی تمرینات تیم را اداره کنم اما به هیچ عنوان همانطور که بارها گفتم به دنبال مربیگری نیستم و نخواهم بود. امیدوارم هر چه سریع‌تر مسئولان باشگاه با فرد مورد نظر خود به توافق برسند. باید قبول کرد که قطعا وقت زیادی را که از دست دادیم به ما ضربه خواهد زد اما این موضوع به تازگی پیش نیامده است و هر سال پرسپولیس این مشکل را دارد.
وی در جواب این سئوال که آیا از تیم ملی خداحافظی کرده‌اید گفت: الان وقت این حرف ها نیست چون نه تیم ملی بازی دارد و نه قرار است اردوی این تیم تشکیل شود. فعلا تمام تمرکزم روی پرسپولیس است. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد