فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برزیل قهرمان شد


دنیای فوتبال: تیم ملی فوتبال برزیل به مقام قهرمانی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای‌جنوبی رسید.

زردپوشان برزیلی که یکشنبه شب در ورزشگاه الیس پارک در دیدار نهایی برابر آمریکا قرار گرفتند، ابتدا به خاطر درخشش و تیزهوشی بازیکنان حریف، با دو گل کلینت دمپسی 10 و لاندون دونووان 27 دروازه خود را باز شده دیدند و نیمه نخست را با شکست 2 بر صفر به پایان رساندند.
در نیمه دوم برزیل به بازی بازگشت و احیا شد و 3 گل زد تا با نتیجه 3 بر 2 آمریکا را شکست دهد. در دقیقه 46 لوئیس فابیانو گل اول برزیل را به ثمر رساند. همین بازیکن در دقیقه 74 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 لوسیو، مدافع و کاپیتان برزیل تیم گل پیروزی بخش یارانش را به ثمر رساند.
در دیدار بر سر عنوان سوم نیز اسپانیا با نتیجه 3 بر 2 آفریقای جنوبی را شکست داد.
در این بازی که سرنوشت آن به وقت اضافی کشیده شد، اولین گل در دقیقه 73 برای آفریقای جنوبی به دست آمد و ماپلا گلزنی کرد. در دقیقه 87 کیسا گل تساوی اسپانیایی ها را زد. همین بازیکن دو دقیقه بعد گل برتری را زد و یارانش را به کسب عنوان سومی امیدوار کرد اما چند ثانیه بعد آفریقای جنوبی توسط ماپلا گل تساوی را زد تا نتیجه 2 بر 2 در وقت قانونی رقم بخورد و بازی به وقت اضافی کشیده شود.
در دقیقه 107 وقت اضافی قهرمان اروپا موفق شد توسط ژابی‌آلونسو گل پیروزی را به ثمر رساند تا اسپانیا با کسب مقام سوم از این جام خارج شود. 
 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد