فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رئیس کمیته تربیت‌بدنی مجلس خواستار استعفای کفاشیان شد


دنیای فوتبال: رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: استعفای رئیس فدراسیون خواسته تمام افرادی است که از صعود نکردن تیم ملی ناراحت هستند.

سید جلال یحیی‌زاده در مورد حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در مجلس اظهار داشت: این جلسه بعدازظهر فردا تشکیل خواهد شد. آقای کفاشیان به ما گفتند 10 صبح سه شنبه به تهران می‌آید. به همین دلیل، برگزاری جلسه را به بعدازظهر موکول کردیم. ابتدا قرار بود این جلسه روز یکشنبه تشکیل شود که به دلیل عدم حضور ایشان در ایران، به فردا موکول شد.
وی ادامه داد: درخواست کرده‌ایم در صورت حضور قطبی در ایران، ایشان هم به مجلس بیایند تا توضیحاتی ارائه کنند. مهدی تاج، مهدی محمد نبی و عزیز محمدی نیز به مجلس خواهند آمد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه سه‌شنبه می‌خواهیم درباره اتفاقاتی که مانع صعود به جام جهانی شده، صحبت کنیم. در مقدماتی جام جهانی جلساتی با مسئولان فدراسیون و کارشناسان داشتیم و اکنون می‌خواهیم بدانیم نتیجه جلسات قبلی و کنونی چه شده است.
یحیی‌زاده در مورد اینکه خواستار استعفای علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال است، گفت: قبلا این خواسته را به صورت دوستانه و صمیمانه مطرح کردم. این خواسته بیشتر مردمی است که از ناکامی تیم ملی ناراحت شدند. با این حال، کفاشیان در جواب این موضوع گفت؛ این درخواست مانند آن است که اگر یک نماینده مجلس قانونی را تصویب کرد و مجری آن قانون را درست اجرا نکرد، نماینده را محروم کنند. در جواب ایشان می‌گویم، اگر نماینده‌ای به هر شکلی و با هر شگردی توانست بدون آنکه مدرک فوق لیسانس داشته باشد در انتخابات شرکت کند و شورای نگهبان متوجه این قضیه نشود و این نماینده رای بالایی هم بیاورد و مجلس هم متوجه نشود و صلاحیت این نماینده را تایید کند، خود این نماینده که می‌داند شرط لازم را برای نمایندگی نداشته و نباید به کارش ادامه دهد. اگرچه کفاشیان در انتخابات مجمع رئیس فدراسیون شده‌اند؛ اما برخی شرایط را ندارد.
این نماینده مجلس در مورد اینکه کفاشیان چه شروطی را برای ریاست فدراسیون ندارد، خاطرنشان ساخت: نمی‌خواهم از این منظر به قضیه نگاه کنم؛ اما می‌گویم رئیس فدراسیون فوتبال باید آشنایی اجمالی با آن داشته باشد که ایشان ندارند. در چند سال نیز گذشته از نتایج تیم ملی، موارد دیگری در فوتبال دیده شد. بنابراین، بهتر است با اختیار خودشان این سمت را ترک کنند زیرا ممکن است برخی دوستان در مجلس، مانند من، این خواسته را دوستانه مطرح نکنند.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس در مورد ماجرای ‌مچ‌بندهای سبز برخی ملی‌پوشان در دیدار با کره جنوبی، یادآور شد: این مسئله در ابتدا ساده بود؛ اما اکنون به یک معادله چند مجهولی تبدیل شده است. نامه‌ای که در جواب فیفا نوشتیم، در شان فدراسیون نبود زیر از این نامه چنین برداشت می‌شد که فدراسیون از فیفا می‌خواهد با این ملی‌پوشان برخورد کند.
یحیی‌زاده با اشاره به نامه دوم فیفا به فدراسیون، تاکید کرد: از نامه دوم هم چنین بر می‌آید که ایران حق محرومیت این بازیکنان را ندارد. 
 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد