فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فیروز کریمی:وقتی گفتند ف. ک یاد فری کله پز محلمان افتادم


دنیای فوتبال:هیچ کار خلافی انجام ندادم اما فدراسیون و سازمان لیگ بدون دلیل و مدرکی مرا از مربیگری در تیم های لیگ برتری محروم کردند و من نیز از راه های قانونی شکایتی برای فیفا ارسال کردم.

نیوز،کریمی گفت:در حالی که داشتم با تیم های لیگ برتری مذاکره می کردم نفراتی از سازمان لیگ با مکاتباتی که با آن ها انجام دادند باعث تغییر نظر مسوولین تیم ها در بستن قرارداد با من شدند.
کریمی با تاکید بر این مطلب به ایسکانیوز گفت: آقایان با صحبت هایشان می خواستند از گفتن حقیقت بپرهیزم اما باید بگویم حتی اگر تا آخر عمر هم محروم شوم ، هیچ هراسی از گفتن حقیقت ندارم.
سرمربی تیم داماش عنوان کرد: وقتی مساله ف . ک را در فدراسیون مطرح کردند آنها گفتند که منظورمان تو نیستی و وقتی این را شنیدم یاد فری کله پز محل خودمان افتادم.
وی اذعان داشت: برایم محروم شدن در لیگ برتر اهمیت ندارد و فصل آینده هدایت تیم داماش گیلان را بر عهده دارم.
کریمی در پایان اظهار داشت: برای احقاق حق خود توسط وکیلم اقدامات لازم را انجام دادم و مطمئن هستم که در محرومیتی که دچار شدم تخلفی انجام ندادم 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شنبه 20 تیر 1388 ساعت 15:25

سلام اگه دوست داری بیا تبادل لینک

مسعود شنبه 20 تیر 1388 ساعت 16:12 http://realthebest.blogfa.com

سلام اگه دوست داری بیا تبادل لینک

دختر پاییز پنج‌شنبه 1 مرداد 1388 ساعت 03:15 http://www.enekaseab.blogsky.com

ســــــــــــــــــلام دوست فوتبالی من .یه وقت حالی از ما نپرسیا.

امین یکشنبه 4 مرداد 1388 ساعت 01:57 http://www.mobilestan01.mihanblog.com

سلام دوست من. چرا دیگه آپدیت نمیکنی؟ من هرروز به وبت سر میزنم. منتظرما... اخبار درباره پرسپولیس
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد