فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج بازی های انجام شده از هفته دوم لیگ برتر

 

دنیای فوتبال:هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌های ملوان بندرانزلی و سپاهان و استیل آذین همراه بود.

 نتایج کامل هفته دوم: 

پیروزی ملوان وسایپا

* ملوان بندرانزلی 2- راه آهن شهرری یک
گل: پژمان نوری (70) و محمد نزهتی (80) برای ملوان بندرانزلی و میلاد زنیدپور (11) برای راه آهن شهرری

* سایپا کرج یک - شاهین بوشهر صفر
گل: امید شریفی نسب (65)

فولاد برابر پیکان متوقف شد 

این دیدار در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.

جابا موجیری در دقیقه 31 برای فولاد گلزنی کرد. سعید لطفی در دقیقه 73 گل پیکان را به ثمر رساند.

غلامرضا جباری داور مسابقه به پیام حاجی نجف، سعید رمضانی و حجت زاد محمود از فولاد و مجید خدابنده لو و ایمان رزاقی راد از پیکان کارت زرد نشان داد. 

 

پیروزی استیل‌آذین با هت‌تریک غلامی
تیم فوتبال استیل آذین با درخشش محمد غلامی از سد صبای قم گذشت و جمع امتیازات خود را به عدد 6 رساند تا در پایان دیدارهای آغازین هفته دوم لیگ برتر صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر شود.

تیم‌های استیل آذین و صبای قم در یکی از نخستین دیدارهای هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف هم رفتند که تلاش این دو تیم در پایان به برتری 4 بر3 سرخپوشان تهرانی انجامید.

ستاره این بازی محمد غلامی بود که سه بار دروازه تیم صبای قم را گشود و در کنار علی کریمی نقشی بسزا در پیروزی استیل آذین ایفا کرد. با گلزنی این مهاجم جوان در دقیقه 4+90 بود که برتری 4 بر3 از آن شاگردان حمید استیلی شد.

گل‌ها: محمد غلامی (4+90، 63، 36) و علی کریمی (57) برای استیل آذین و احمد تقوی (22)، محمد رضایی (67) و حمیدرضا فرزانه (85) برای صبای قم

در دیگر دیدار برگزار شده تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد مقابل تیم ابومسلم به تساوی بدون گل دست یافت و نخستین امتیاز در کارنامه منصوریان و شاگردانش در تیم سبزپوش همدانی به ثبت رسید.

ابومسلم خراسان صفر - پاس همدان صفر

توقف پرسپولیس مقابل استقلال اهواز
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اهواز با نتیجه یک بر یک به کار خود پایان دادند.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال اهواز از ساعت 19و 15دقیقه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

سپهر حیدری در دقیقه 83 برای پرسپولیس گلزنی کرده و تک گل‌ استقلال اهواز توسط اسماعیل شریفات روی اشتباه سپهر حیدری در دقیقه 85 به ثمر رسید.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به عبدالله توحیدی‌مهر، افشین کمایی و مهدی دغاغله از استقلال اهواز کارت زرد نشان داد.

بازیکنان تیم پرسپولیس
میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، مجتبی زارعی (46- محسن خلیلی)، کریم باقری، مجتبی شیری، تیاگو فراگو (46- حمیدرضا علی‌عسگر)، جلال اکبری، شیث رضایی، حسین بادامکی، میثم بائو و هادی نوروزی (64- اشپتیم آرفی)

سرمربی: کرانچار

بازیکنان استقلال اهواز
نادر غبیشاوی، حسین ماهینی (75- اسماعیل شریفات)، افشین کمایی، محمد فعال (60- مهدی دغاغله) ، محمد مطوری، حمیدرضا رجبی، محسن ارزانی، رضا معقولی (71- جاسم صادقی)، مصطفی بیژنی، عبدالله توحیدی‌مهر و فرانک آتسو

سرمربی: خداداد عزیزی 
 

سپاهان با 3 گل مقابل مس کرمان به پیروزی رسید 

این بازی در نیمه نخست با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد، اما موقعیت‌های این تیم با بی‌دقتی مهاجمان اصفهانی راهی به دروازه پیدا نکرد، ضمن اینکه مسی‌ها در چند نوبت روی ضدحمله خود را به دروازه سپاهان رساندند که این موقعیت‌ها هم راه به جایی نبرد.
در ادامه مسابقه و در دقیقه 26 مسابقه روی سانتر حسین پاپی مهاجم ریز نقش سپاهان، احمد جمشیدیان بالاتر از مدافع حریف و با یک ضربه سر گل اول سپاهان را به ثمر رساند و این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم، سپاهان بر شدت حملات خود افزود و موفق شد در دقیقه 54 توسط عمادرضا روی تیزهوشی این بازیکن به گل دوم خود برسد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه 66 هم فرزاد حاتمی مهاجم تازه‌وارد سپاهان در فصل جاری روی سانتر سیدجلال حسینی از سمت راست با یک ضربه سر توپ را از فراز دستان محمدی، دروازه‌بان مس کرمان وارد دروازه این تیم کرد. در ادامه مسابقه مس برای کم کردن فاصله و جبران این نتیجه حملات خود را بی‌وقفه ادامه داد که این حملات، برای تغییر نتیجه بی‌حاصل بود.
این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
سپاهان با این پیروزی 3 امتیازی شد، ضمن اینکه مس با توجه به تساوی در هفته نخست مقابل پرسپولیس، یک امتیازی باقی ماند.
امیر قلعه‌نویی هدایت سپاهان و پرویز مظلومی هدایت مس کرمان را در این مسابقه بر عهده داشتند.
قضاوت این دیدار بر عهده مسعود مرادی بود. وی در این دیدار به احمد آل‌نعمه از سپاهان کارت زرد نشان داد. 
 

تساوی مقاومت‌سپاسی و استقلال در دیداری کسل کننده 

دیدار تیم های مقاومت سپاسی و استقلال از ساعت 17 در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد و دو تیم در یک بازی کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در نیمه اول دو تیم خطر جدی روی دروازه یکدیگر نداشتند و گلی از خط دروازه ها نگذشت.
در نیمه دوم استقلال چهره هجومی نشان داد اما موقعیت خاصی روی دروزاه ها خلق نشد.
حساس‌ترین صحنه بازی مربوط به دقیقه 60 بود که ضربه سر صبری به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.
در ادامه بازی نیز با وجود تعویض هایی که دو مربی انجام دادند تغییری در نتیجه حاصل نشد.
با تساوی این بازی دو تیم با توجه به برد در هفته اول 4 امتیازی شدند.
قضاوت این مسابقه بر عهده تورج حق وردی بود. وی به سیامک کوهنورد، مصطفی صبری، صادق کرمی، جواد زارعی، محمد ایران‌پوریان از مقاومت و امیر حسین صادقی، حسین کاظمی و سید صالحی از استقلال کارت زرد نشان داد.

بازیکنان مقاومت سپاسی:
سیروس سنگچولی، محسن نیسانی، مصطفی صبری، میرهانی هاشمی، علی محمد دهقان، محمد صادق کرمی، سیامک کوهنورد، علی ممبینی(71- محمد ایران‌پوریان)، محمود محمدی(53- مصطفی چترآبگون)، شهرام گودرزی ( 86- محمد جواد زارعی)و امین متوسل زاده.
سرمربی: داود مهابادی

بازیکنان استقلال:
وحید طالب لو، پژمان منتظری، خسرو حیدری، هادی شکوری، هاشم بیک زاده، امیر حسین صادقی، فرهاد مجیدی( 61- آرش برهانی)، امید روانخواه، کیانوش رحمتی، سیاوش اکبرپور(86- مهدی سید صالحی) و رضا عنایتی( 73- حسین کاظمی)
سرمربی: صمد مرفاوی 
 

تراکتورسازی اولین امتیاز خانگی را به دست آورد 

این دیدار در ورزشگاه یادگار امام و در حضور بیش از 30 هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافت.
سعید مظفری زاده داور مسابقه به محمد رضا خلعتبری و مصطفی صالحی نژاد از ذوب آهن و مهرداد پولادی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. با این تساوی تراکتورسازی اولین امتیاز خود را در لیگ برتر کسب کرد و ذوب آهن هم 4 امتیازی شد.
تراکتورسازی در دیدار اول خود در لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک برابر صبا شکست خورده بود و ذوب آهن 3 بر صفر برابر سایپا پیروز شده بود. 
 

                                  لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد