فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بسکتبال جور فوتبال را کشید./آسمان خراشهای ایران ممنون ممنون


دنیای فوتبال:ظهر دیروز فدراسیون فوتبال کشورمان زحمت کشید و طی یک پیام حماسی به فدراسیون بسکتبال، قهرمانی این رشته ورزشی در آسیا را تبریک گفت: «نامه مزبور که از ادبیاتی اساطیری سود می‌برد، در حالی در چند سطر به رشته تحریر درآمده بود که اطلاعی از هویت نگارنده آن در دست نیست. با این همه به نظرمان می‌آید بهتر می‌شد اگر نامه مورد نظر به چنین شکلی مرقوم می‌شد؛

فدراسیون محترم بسکتبال؛ دست‌تان درد نکند که با کسب مقام ارزنده‌ قهرمانی در آسیا تا حدودی خرابکاری‌های گسترده یک رشته ورزشی دیگر که تیم ملی‌اش در جدول مسابقات مقدماتی جام‌جهانی از آخر دوم شد را تا حدودی ماستمالی کردید. خدا عمرتان بدهد که با درخشش خیره کننده‌تان در رقابت‌های قاره‌ای، جور نتایج گل و بلبل یکی از همسایه‌هایتان را که نمایندگانش را از جام باشگاه‌های آسیا با […] بیرون کردند کشیدید. عمرتان دراز باد که بعد از مدت‌ها به مردم ایران یادآور کردید در ورزش هم گاهی می‌توان «برنده» بود و نباید لزوما مثل اهالی آن یکی رشته، برای آبرومندانه‌تر باختن و افتضاح به بار آوردن تلاش کرد.
فدراسیون محترم بسکتبال؛ راستی حال و هوای فینال جام ملت‌های آسیا چطور است؟ حتما باید حضور در چنین مرحله‌ای خیلی کیف داشته باشد، نه؟ از المپیک چه خبر؟ تجربیات‌تان که به دردمان نمی‌خورد، اما ای کاش فرصتی فراهم شود از خاطرات‌تان برایمان بگویید. می‌دانید که؛ فینال جام ملت‌ها و المپیک، دو تا 33 سال است که از فیض حضور ما محروم مانده‌اند. امیدواریم در تعاملات آتی دو فدراسیون، برایمان تعریف کنیدن روی سکو رفتن در بازی‌های بین‌المللی چه طعمی دارد یا مدال طلای این مسابقات را بیرون چند می‌خرند؟
فدراسیون محترم بسکتبال؛ بالاتر از عناوینی که شما کسب کرده‌اید که جزو مال و منال دنیا هستند و نباید دل به آنها بست، این ثبات مدیریتی‌تان است که ما را به وجد می‌آورد. واقعا برایمان جالب است که برای هفت سال آزگار، فقط یک نفر روی صندلی ریاست مجموعه شما جلوس کرده است. خوش به احوالات‌تان که رییس‌تان، هم لیوان دارد و هم لیوان را خودش دستش گرفته است، خوش به سعادت‌تان که در آستانه یک تورنمنت مهم بین‌المللی، بلدید چطور یک مربی خوب خارجی را استخدام کنید و البته از بالای پله‌ برقی روی ملاجش شیرجه نزنید، خوش به روزگارتان که وقتی با همین امکانات محدود،‌عازم یک اردوی خارجی هستید، نه چشم امید به پول توجیبی شبانه سازمانتربیت‌بدنی می‌بندید و نه چمدان‌هایتان را این ور و آن ور جا می‌گذارید. الحق و الانصاف که مرحبا!
فدراسیون محترم بسکتبال؛ راستی سخت‌تان نیست بدون «منشور اخلاقی» زندگی می‌کنید؟ بدون منشور، بسکتبالیست‌ها همدیگر را گاز نمی‌گیرند؟ آب دهان به هم نمی‌پاشند؟ موی هم را نمی‌کشند؟ اعضای کادرفنی یک تیم، مدیران یک تیم دیگر را به پرداخت رشوه متهم نمی‌کنند؟ مربی یک تیم، سرمربی آن یکی تیم را ترسو صدا نمی‌زند؟ اینها را می‌پرسیم، چون ما یک فدراسیونی را می‌شناسیم که حجم منشور اخلاقی‌اش دوبل مرامنامه سازمان‌ ملل‌متحد است، اما همه این اتفاقات طی 15 روز برایش رخ داده است. راستی بدون «منشور اخلاقی» چطوری قهرمان شدید؟
فدراسیون محترم بسکتبال؛ گفتنی زیاد است، اما نمی‌خواهیم بحث را بیشتر از این بشکافیم. فقط امیدواریم تمام دارودسته ما را برای مراسم تودیع آقایان مشحون و ماتیچ دعوت کنید.نیست که ما یک فدراسیون با حال را می‌شناسیم که عادت دارد هر مربی و مدیر موفقی را سه سوت بعد از کامیابی به سمت در خروجی بدرقه کند، همین است که منتظریم به همین زودی‌ها شما هم با مدیر و مربی قهرمان خود خداحافظی کنید. البته بهتر می‌شود اگر مراسم مزبور را خارج از کشور برگزار کنید تا مدیران ما هم به همین بهانه گشت‌وگذار مختصری بکنند و خستگی‌شان را از تن به در ببرند! 

 

 

 

                         لطفا درخصوص این خبر نظر دهید 

                         برای دیدن بقیه اخبار در قسمت آخرین  

                   اخبارازدنیای فوتبال روی خبر مربوطه کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد